Announcement

Collapse
No announcement yet.

En ny mobil åt Lyckotrollet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JessicaRabbit
    Mobilen haver anlänt. Men inte ett ord från säljaren sen hon skickade kontouppgifterna! Eftersom hon levererade så snabbt och jag är nöjd med mobilen blir det ändå ett positivt omdömde med reseravationen för dålig mejlkontakt. Är det så svårt att skicka ett mejl och tala om att pengarna har anlänt och att varan är på väg???

Få se om hon orkar lägga nåt omdöme på mej då..hon var ju noga med att påminna i mejlet med kontouppgifterna "glöm inte omdömet".

Nu blir nog Lyckotrollet glad ikväll när hon kommer hem iaf!
    Åhh vad roligt! lilla trollet kommer bli sååå glad!

Själv har jag fått ett par fula porslinfiguriner sålda - 800 kronor, så där ba, swisch! (eller ja, auktionen är inte slut än, men utropspriset på 800 är "taget")

Comment

Vad kul! Ja du är du ju garanterad 800 spänn iaf, det är inte illa!

Comment

Originally posted by turbotrollet
        Åhh vad roligt! lilla trollet kommer bli sååå glad!

Själv har jag fått ett par fula porslinfiguriner sålda - 800 kronor, så där ba, swisch! (eller ja, auktionen är inte slut än, men utropspriset på 800 är "taget")
        800 kronor för två fula porslinfiguriner..det var inte dåligt
        Använde du ett av dina tips du gav oss andra längre upp i tråden?..typ ..såg en bild i förra veckan i en tidning,där Paris höll en nästan likadan i sin hand ..Eller e det någon känd figuringörare som gjort dem?

Comment

Originally posted by starfriend
          800 kronor för två fula porslinfiguriner..det var inte dåligt
          Använde du ett av dina tips du gav oss andra längre upp i tråden?..typ ..såg en bild i förra veckan i en tidning,där Paris höll en nästan likadan i sin hand ..Eller e det någon känd figuringörare som gjort dem?
          *asg* näe, faktiskt inte..

Fresten, det är inte ett par, som jag tidigare skrev. Det är 4 st, ska symbolisera de fyra årstiderna. (skitfula)

Comment

*asg* näe, faktiskt inte..

Fresten, det är inte ett par, som jag tidigare skrev. Det är 4 st, ska symbolisera de fyra årstiderna. (skitfula)
            jamen 2 eller 4 känns som det kan kvitta..ja om de nu e så fula
            De 4 årstiderna har jag nog bara sett (vad jag vet) av goebel eller hummel (eller det e kanske samma företag nu när jag tänker efter)..De är nån med ett paraply..minns inte så väl..för det är som du säger .. de e fula

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
              Vad kul! Ja du är du ju garanterad 800 spänn iaf, det är inte illa!
              Inte illa pinkat alls!

Comment

jamen 2 eller 4 känns som det kan kvitta..ja om de nu e så fula
                De 4 årstiderna har jag nog bara sett (vad jag vet) av goebel eller hummel (eller det e kanske samma företag nu när jag tänker efter)..De är nån med ett paraply..minns inte så väl..för det är som du säger .. de e fula
                Det finns flera olika uppsättningar som symbolicerar årstiderna, gjorda av Goebel, tror jag..

För mamma har en serie ute oxå, med Goebel.. och det är fyra små barn, och de är verkligen kanonsöta!! Det var en tjej som mailade mig och sa att det var de fyra årstiderna, för jag hade ingen aning! Och mina däremot, är skitfula! Mamma har inte fått sina sålda, men jag har fått mian sålda.. helt sjukt.

Comment

Det finns flera olika uppsättningar som symbolicerar årstiderna, gjorda av Goebel, tror jag..
                  Det är inte mina, det är Zandrahs ju.
                  Visst är de skitsöta, jag har dem ute på Tradera igen, för vilken gång i ordningen vet jag inte.

Nå'ngång borde de bli sålda. Det är ju jul snart...

Comment

För mamma har en serie ute oxå, med Goebel.. och det är fyra små barn, och de är verkligen kanonsöta!! Det var en tjej som mailade mig och sa att det var de fyra årstiderna, för jag hade ingen aning! Och mina däremot, är skitfula! Mamma har inte fått sina sålda, men jag har fått mian sålda.. helt sjukt.
                    jag själv e ingen porslins människa & kommer nog aldrig att bli..Men min mor samlar på en massa olika (även goebel) ..inte min smak alls
                    De som bjöd på dina "fula" kanske samlar på just den sortens figurin..eller så tycker dem de e snygga helt enkelt
                    Nä ibland e det svårt det där med aktioner..men helt plötsligt kommer den in nån som gillar det man säljer & då blir man så nöjd...
                    Iallafall roligt för dig att du får dem sålda..ska hålla tummarna att de går upp nån hundring till

Comment

Originally posted by TequilaLady
                      Det är inte mina, det är Zandrahs ju.
                      Visst är de skitsöta, jag har dem ute på Tradera igen, för vilken gång i ordningen vet jag inte.

Nå'ngång borde de bli sålda. Det är ju jul snart...
                      ja kanske alltid nån stackare som får dem i julklapp

Comment

ja kanske alltid nån stackare som får dem i julklapp
                        Menar det! Jag gillar inte heller så'na här porslinsgrejspruttelutter (nu är det ju Zandrahs iofs) men de här är jättesöta. Men vart fan ställer man så'nt? Gillar inte prydnadsgrejer öht, så jobbigt att damma.

Comment

Originally posted by TequilaLady
                          Menar det! Jag gillar inte heller så'na här porslinsgrejspruttelutter (nu är det ju Zandrahs iofs) men de här är jättesöta. Men vart fan ställer man så'nt? Gillar inte prydnadsgrejer öht, så jobbigt att damma.

mamma har sina i ett vitrinskåp i sitt vardagsrum,där de står så prydligt och vackert..

När hon är hos mig så brukar vi gå in på tyska ebay och kolla runt bland goebel och hummel..alltid hittar hon nån ny som hon vill ha..

Kanske inte många som samlar i sverige ?? vet inte....men där i tysklad e det massor av just de typerna och priserna e juh höga som sören..då snackar vi inte om 800 kr för 4 utan 800 för en typ

Comment

Ja herre min jö, eller vad man säger.

De har inte rört sig ett öre.. men är glad att någon lagt bud, trodde jag faktiskt inte.

Var ned på posten och skulle väga paketet, 140 spänn!!! och då väger de inte ett skit! (ska skickas som paket) så nu har jag trängt ned dem i en liiiten låda.. men vet inte portot nu, tänkte att jag skulle ta reda på det innan den går ut ikväll, men nej..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X