Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lädertajm!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nova
    Ha ha, jag var(är) nog både hopplös å pratsam....:tihi: Tack gumman, du e söt du

He he, fixar jag kortet så.. ja, brorsan har ju kort å vi pratade om att köpa hoj tillsammans, i så fall lovar jag att ta en tur norröver å då blir det ännu en tur till en mc-klubb
    jaaa låter jättebra. tänk om jag också tog kortet och så kan vi åka omkring på varsin *dröööömmer*

Comment

• Originally posted by Lillesyrran
      jaaa låter jättebra. tänk om jag också tog kortet och så kan vi åka omkring på varsin *dröööömmer*
      KÖR HÅRT säger jag bara Såååå himla KUL! Verkligen, I LOVE IT
      http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
        KÖR HÅRT säger jag bara Såååå himla KUL! Verkligen, I LOVE IT
        ja vi får se vad framtiden kommer med...

Comment

• Sv: Lädertajm!

Skinnbyxor är superläckert tycker jag. Har själv 10 par nui, varav 3 av dem är supertighta. Gillar att gå i de supertighta gärna tillsammans med mina Dr.Martens-kängor, ger en snygg helhet.
          Det verkar som många tjejer upskattar outfiten, då man ser en hel del sneglande efter baken...

Comment

Stämmer ! Själv älskar jag skinnkläder. Gillar att gå i mina tighta skinnbrallor, gärna med Dr.Martens-kängor till. Känns skönt och sexigt att ha på sig tighta skinnbrallor helt enkelt.

Comment

Originally posted by Vickan View Post
              yes..en lädertajmtråd!!!!

Älskar ju skinn..läder..wow..tänk er..en tatuerad,snubbe..iklädd ett par läderbyxor..wow..han blir as sexig ju..direkt..

Å tjejer i läder..å att va klädd i läder....

Å skinnstövlar..å skinn korsetter..wow..me like that..å antligen läser jag rätt..fniss...
              Jpaa skinnbrallor är verkligen superskönt att gå i. Har mina supertighta på mig som regel ett pat -tre gånger i veckan. Kan inte vara utan dem. Abstinens. Kul blickar man får efter sig sneglandes mot baken oxå heh...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X