Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lädertajm!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fram för mer sex som är skönt!

Comment

...herregud...sex kan väl vara som att ta en macka...så länge ingen blir lidande...

Comment

Jag vill inte ha sex med någon om jag inte älskar den personen och tänkt en fortsättning.

Comment

Förstår inte vari det omoraliska ligger....

Comment

hm...dålig moral??hallå..klart som den att man kan å ska få ha sex för att det är skönt,utan att behöva gifta sig sen..herregud..när man tror man läst allt då dyker de upp nåt som får kaffet å kallna..

att sen lina dessutom e kär har du som skrev tråden missat lr??

Absolut helt ok att enbart ha sex för sin njutningskull..utan mer kännslor inblandat..för de som så vill..

Comment

En del har inte samma spärr då det gäller sex,el.alkohol,cigg,knark.Det finns gränser för vad som är lämpligt.Kanske är det så att vi har olika syn på det och vill man ex. ha sex enbart för njutnings skull så tala absolut om för motpartnen att det är endast sex och ingenting annat.

Comment

En del i huset (som Lina o Olivier) gick tillbaka i tiden till gråttan.

Billen - om du är så ANTI - rök, alkohol osv, varför kollar du på BB ?

Det är för vissa, omoraliskt program. Och det är inte meningen med programmet heller. För hur många kollar på \"Söndagsbön\" på tv 2 på söndag? JA, en morgon när tv var på hela natten. Bra för bakfyllan.....

Comment

Stepfather

;-) Jag ser BB dygnet runt om jag skulle vilja.Jag är barnsligt förtjust i BB-programmet trots att de super och röker.Men jag kan väl ändå få ge av mina tankar på detta med vart gränsen går.

HA DET BRA,gott folk!

Comment

Lädertajm!

Denna tråd startar jag till Vickans ära eftersom hon läste fel i en annan tråd *fniss*

Läder är ju snyggt!

Jag älskar högskaftade läderstövlar med höga klackar. Jag älskar skinn öht, och går och drömmer om en skinnjacka nu i höst. Fast...plånboken säger nej tyvärr!

Sen älskar jag korta skinnkjolar, det är sååååå läckert! Jag har en, fast jag använder den alltför sällan

Nu ska jag ut och leta läckra bilder på läckra lädersaker!

Comment

yes..en lädertajmtråd!!!!

Älskar ju skinn..läder..wow..tänk er..en tatuerad,snubbe..iklädd ett par läderbyxor..wow..han blir as sexig ju..direkt..

Å tjejer i läder..å att va klädd i läder....

Å skinnstövlar..å skinn korsetter..wow..me like that..å antligen läser jag rätt..fniss...

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                      Vickan Äger dessa:
                      Marilyn Manson
                      Stockholm
                      Peta Wilson
                      London
                      Monaco
                      Gil.Grissom

Comment

Själv älskar jag också läder och lack ska tillägas. Har ett par skinnbrallor, två par korta skinnjackor, en lite längre skinnjacka och två skinnrockar. Har skinnvästar, skinnkjol och en skinnklänning.

Haha fetishist javisst

Comment

Äh fan..svarar igen..med en blid till av denne sexiga snubbe..å nog e de lädret som gör de..lr..hm..

Kanske liiite för sexigt för mig..men..läckert e detta:..
                          Edit:byxorna med snörning alltså..

Snyggt va? ..sätt inte i halsen nu e ni söta..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                          Vickan Äger dessa:
                          Marilyn Manson
                          Stockholm
                          Peta Wilson
                          London
                          Monaco
                          Gil.Grissom

Comment

Kanske lite offtopic men hur mycket pengar lägger ni ner på kläder varje månad?

Jag köper nåt nytt plagg kanske var tredje månad. Är inte så jätteintresserad av kläder. Föredrar mjukisbyxor o tshirt.
                            (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Ååååååh guuud vilka hunkar...jag menar brallor.. Snyyyyyyyyggt!

Comment

Originally posted by Simsan
                                Kanske lite offtopic men hur mycket pengar lägger ni ner på kläder varje månad?

Jag köper nåt nytt plagg kanske var tredje månad. Är inte så jätteintresserad av kläder. Föredrar mjukisbyxor o tshirt.
                                Jag klär mej ju som du, till vardags mest i mjukisbrallor och tröja/linne. Eller jeans och linne. Men till fest vill jag ju klä upp mej från topp till tå, fast tyvärr tillåter inte min plånbok shopping av några större format.

Jag handlar kläder åt mej själv typ 2-3 gånger om året...kanske något mer...men det blir inte nåt varje månad iaf.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X