Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lädertajm!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mmm, läder å lack! Synd att man inte har kroppen för det bara...(annars hade ju det varit coolt med de där korsetterna som Vickan la in) Fan vad länge sen det var jag hade mina skinnbrallor på mig, nu när ni säger det. Men det lär knappast vara läge för det ikväll.. Jag ska ju ut, TJOHOOOOOO

Snygga bilder Vickan
    http://cherinne.blogg.se/

Comment

Originally posted by Simsan
      Kanske lite offtopic men hur mycket pengar lägger ni ner på kläder varje månad?

Jag köper nåt nytt plagg kanske var tredje månad. Är inte så jätteintresserad av kläder. Föredrar mjukisbyxor o tshirt.
      ..oj vilken jobbig fråga..blir nog typ 1000 - 2000 per månad....typ..då e skor inräknade me iof..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
      Vickan Äger dessa:
      Marilyn Manson
      Stockholm
      Peta Wilson
      London
      Monaco
      Gil.Grissom

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
        Ååååååh guuud vilka hunkar...jag menar brallor.. Snyyyyyyyyggt!
        Ja visst e han ..hm..byxorna snygga..me like them...

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Nova
          Mmm, läder å lack! Synd att man inte har kroppen för det bara...(annars hade ju det varit coolt med de där korsetterna som Vickan la in) Fan vad länge sen det var jag hade mina skinnbrallor på mig, nu när ni säger det. Men det lär knappast vara läge för det ikväll.. Jag ska ju ut, TJOHOOOOOO

Snygga bilder Vickan
          Skinn blir de flesta sexig å snygg i tycker jag..Är barnsligt förtjust i skinnbyxor jag..älskar ha de på..å drömmer om en skinnkorsett..men de e liiite dyra..så än har jag bara fusk å andra matrial..

Hoppas du får ql i kväll Nova..på de alla..å se till få goda drinkar ;-)

Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Viktoria
            Skinn blir de flesta sexig å snygg i tycker jag..Är barnsligt förtjust i skinnbyxor jag..älskar ha de på..å drömmer om en skinnkorsett..men de e liiite dyra..så än har jag bara fusk å andra matrial..

Hoppas du får ql i kväll Nova..på de alla..å se till få goda drinkar ;-)
            Jasså, är det så? Får lita på dig då:tihi:

Tack, det ska jag ha Känner mig som ett litet barn på julafton.. näe, nu överdriver jag, men det ska bli riktigt kul att komma ut faktiskt. Känns som 100 år sen sist....

Comment

Originally posted by Simsan
              Kanske lite offtopic men hur mycket pengar lägger ni ner på kläder varje månad?

Jag köper nåt nytt plagg kanske var tredje månad. Är inte så jätteintresserad av kläder. Föredrar mjukisbyxor o tshirt.
              Oj, vet inte... Inte så jättemycket. Finns liksom inte pengar till det... Hade önskar jag kunde köpa nåt varje månad men så blir det ju tyvärr inte. Har spenderat 300 kr den här månaden...

Comment

..oj vilken jobbig fråga..blir nog typ 1000 - 2000 per månad....typ..då e skor inräknade me iof..
                Vaaaaaaaaaaaa *i djup chock*
                (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Tappar hakan jag också, precis som Simsan!
                  Det är en satans massa pengar, ungefär vad jag har kvar till mat o dyl när allt nödvändigt är betalt.

Comment

Originally posted by TequilaLady
                    Det är en satans massa pengar, ungefär vad jag har kvar till mat o dyl när allt nödvändigt är betalt.
                    Samma här! Jag är ju glad om jag har 2000 över när räkningarna är betalda..fast därmed inte sagt att jag inte unnar mig nåt onödigt då och då Tack och lov för Tradera - fattiga konsumenters räddning!!

Comment

Ögongodis i läger....eh.. lädertråden! Den var bra!
                      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by TequilaLady
                        Meen..vi lever ju olika..jag jobbar 10-14 timmar per dygn..kan lägga allt på boendet,mig själv....å mitt boende e på 5000..resten kan jag spendera på div saker..å har man inge annat å lägga pengar på så blir de kläder,nöjen osv..tro mig..hade hellre lagt de på de jag förlorade..

Sen har jag ju inte så dålig lön..

Vickan Äger dessa:
                        Marilyn Manson
                        Stockholm
                        Peta Wilson
                        London
                        Monaco
                        Gil.Grissom

Comment

Jag handlar väldigt sällan kläder men under åren har man ju samlat på sig lite iaf.

Korsetterna var ju bara to die for *vill ha*

Fast den ena liknar en lacktopp jag har.

Glömde bort att jag har ju en skinnklänning till, fast det är bara skinn fram sen är baksidan tyg. Me like fast den är muskort så jag vågar inte ha den längre

Comment

Meen..vi lever ju olika..jag jobbar 10-14 timmar per dygn..kan lägga allt på boendet,mig själv....å mitt boende e på 5000..resten kan jag spendera på div saker..å har man inge annat å lägga pengar på så blir de kläder,nöjen osv..tro mig..hade hellre lagt de på de jag förlorade..

Sen har jag ju inte så dålig lön..
                            Unnar dig allt gott och avis är jag inte heller, faktiskt. Jag är inte ett dugg intresserad av kläder, skor o dyl.

Fast jag skulle ju inte säga nej till något annat, riktigt onödigt.

Comment

Originally posted by msfantasia
                              Jag handlar väldigt sällan kläder men under åren har man ju samlat på sig lite iaf.

Korsetterna var ju bara to die for *vill ha*

Fast den ena liknar en lacktopp jag har.

Glömde bort att jag har ju en skinnklänning till, fast det är bara skinn fram sen är baksidan tyg. Me like fast den är muskort så jag vågar inte ha den längre
                              Fniss..muskorta klänningar e livsfarliga..men snyggt..på andra ;-)
                              Å på dig lär den va riktigt hot....De brukar dessutom ha en tendens att vips va ett midjebälte ist för muskortklänning/kjol..

Vickan Äger dessa:
                              Marilyn Manson
                              Stockholm
                              Peta Wilson
                              London
                              Monaco
                              Gil.Grissom

Comment

Fniss..muskorta klänningar e livsfarliga..men snyggt..på andra ;-)
                                Å på dig lär den va riktigt hot....De brukar dessutom ha en tendens att vips va ett midjebälte ist för muskortklänning/kjol..
                                Hihi i provhytten är jag väldigt kaxig och modig och tycker att klänningarna är skitsnygga. Har t.ex en leopardklänning som är snörning i sidorna så man kan inte ha underkläder på sig i den t.ex. Skitsnygg i provhytten. Sen när man kommer hem , tar på sig skyhöga klackskor och klänningen och ska gå så märker man att för varje steg man tar så visar man mer av sin käraste ägodel

Så här ser modellen ut, fast min är då tyg och leopardfärgad istället.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X