Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lädertajm!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

*asg*
    Öl är gott.....

Comment

Nej...nu ska jag gå och ta på mig tagelskjortan ;o)
      Öl är gott.....

Comment

Mimi>> Följer efter...

Comment

Why not?

Comment

billen? vilken skruvad sekt är du med i?

Comment

Skulle tyckt det vore illa om de haft sex för att det är det äckligaste som finns, som te x äta getögon...
              Vild, Vacker och Värdefull

Comment

Men hallå!! Sex ska man väl ändå ha för att det e skönt eller? Varför ska man annars ha det? Att folk alltid ska vara så rädda för lite kärlek...

Peace!

Comment

Jag är inte alls pingstvän eller nåt annat men jag har i mig själv ett väldigt hög moral.Jag tycker det är helt fel att ha sex bara för njutnings skull.Då är det äckligt.Varför?Jo,det symoliserar ju att man kan få barn när man har sex och vill man inte ha barn med den personen och det är ömsesidigt så är det bara att söka den rätta först.

Nej till rökning !

Nej till mobbning!

Nej till knark!

Nej till Snus,ej utrett än dess skadeverkningar!

Ja till hög moral,bl.a ej sex utan att mena något att fortsätta med den personen framöver.

Comment

billen, vilken församling hör du till?

Comment

Men snälla, måste man tillhöra en församling för å ha sådana åsikter?! Va e de me denna värld? Kan man inte ha bra moral för att man inte e kristen...? Dessutom låter det som de e nåt töntigt me å va kristen när ni skriver så...

Jag e pingstvän och jag tycker de e så löjligt, att så fort någon moraliserar så är den personen kristen! Kommer ihåg när jag va på ett möte, efter de att \"Jonas\" hade skämt ut oss kristna Han som pratde sa att han inte kände igen sig ett dugg i honom, å de gjorde inte jag heller! Sluta ha föruttfatatde meningar om oss!

Comment

Jag är absolut inte kristen.J ag tror på någon högre makt och har nog en barnatro inom mig som kanske väcks om man är i nöd och vill be då.Jag tycker att det räcker om man är en god medmänniska och behandlar folk och djur med respekt.

Comment

Jag tycker att jag har en hyfsad moral...men att sex utan att mena mer än sex, skulle vara äckligt, det tycker jag definitivt inte. Däremot om man har sex utan att vilja mer än så, med en person som man vet har djupare känslor för en och förhoppningar som man då kommer att krossa...det tycker jag är taskigt och själviskt.
                          Öl är gott.....

Comment

Maddis1980

Jag tycker inte alls att man är töntig för att man är kristen...men att jag frågade om billen var pingstvän kan väl bero på att min enda erfarenhet av pingstvänner är att jag har en kompis som är uppvuxen som pingstvän...och hennes familj och församling har varit väldigt fördömande mot henne när det gäller sex.
                            Öl är gott.....

Comment

Ja det har du rätt i Mimmi att det är fel att låta motpartern få förhoppningar om man bara har\"lekt \" så därför blir det många tragedier ibland.

Comment

billen

Ja fy, jag förstår inte hur folk kan vilja krossa hjärtan för lite tillfällig tillfredställelse eller för att mata sitt ego. ;o/ Man har en del ledsna vänner.

Öl är gott.....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X