Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lädertajm!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja,synd om dessa människor.

Comment

billen

Ja verkligen. Själv har jag just gjort slut med mitt X för andra och förhoppningsvis sissta gången...visst skulle väl jag vilja kela med honom...men det gör jag ju självklart inte...jag tycker såå mycket om honom och vill ju inte lura honom.

Öl är gott.....

Comment

Mimi

Aha, okej, då förstår jag varför du frågade... Anledningen till att jag reagerade e att de varit sån hysteri på kristna den senaste tiden Känns som massmedia njuter av att frossa i de här Knutbymordet tillexempel... Dessutom tänkte jag ju tillbaka på de där me Jonas, eftersom de här e ett BB-forum... Adam Alsing me sin moral, att man inte får skämta om någon, men kristna går bra! Skulle de ta in en som spela muslim eller homosexuell och skämta om dem? Skulle inte tro de! Nu menar jag inte att jag tycker de ska göra de, men jag jämförde bara...

Comment

Maddis1980

Jag tycker nog att man kan skämta om allt faktiskt. Min mamma har gått och blivit lite religiös...hon har hängt upp Kristusbilder och sånt i mitt gamla flickrum...ti hii...så nu går mitt f.d. punk-inredda rum under namnet \'helgedomen\' där hemma ;o)

Öl är gott.....

Comment

billen:

Så då ser du ner på våran närmaste släkting Chimpanserna då???

Dom är översexuella och har ENBART sex för njutningens skull...?

Comment

Mimi:

Jo, men de kändes lite fel, folk har såna fördomar mot oss Inte så kul många tror att vi e som \"Jonas\"... Min kompis sa till mej, när de berättade attd e skulle ta in en som spela kristen, att nu kommer de ta in som spelar värsta tönten, för de e så folk tror om oss, inte så kul... Hihi, \"helgedomen\"

Comment

Det jag retar mig på kristna är att de flesta tror att de har så oerhört mycket störra och bättre moral än vi andra okristna och att de är så mycket bättre än oss andra.........Det finns inget fel på att ha sex utan kärlek, vi har inte längre sex för att enbart skaffa barn utan för att vi njuter av det

Comment

Maddis1980

Ja det är nog många som tror att man är lite töntig för att man är kristen...men sanningen är ju den att det i de allra flesta fall inte är någon skillnad på oss...har kristna vänner...och jag tror inte att jag är ett dugg coolare än de är ;o)
                  Öl är gott.....

Comment

msfantasia

Vi tror absolut att vi e bättre än alla andra...

Mimi

Nej, bara man lär känna en kristen, så märker man att de inte e så stor skilland Man kan t.o.om. ha samma värderingar : )

Comment

Maddis1980

Ja och en som inte är kristen kan ha högre moral än en kristen också. Känner vissa som beter sig som svin...men tänker: \'Hey...Jesus har fixat det där...jag behöver inget samvete\' De puckona har jag svårt för.
                      Öl är gott.....

Comment

Det jag stör mig på hos en del kristna är att de är så fördömande mot andra som inte är kristna. Sedan så vet jag kristna som tycker lagen om HMF hindrar dem från att sprida Bibelns budskap.

Att ha sex för att det är skönt har väl alla. Det är inget fel med det. Däremot beter sig Olivier för J-vligt. Men som sagt, Carolina f´år nästan skylla sig själv, hon _vet_ ju hur han är.
                        våga hata dokusåpa

Denna medlem är avstängd tills vidare och dom värsta inläggen har blivit bortplockade

Comment

Mimi

Nej, ingen e ju perfekt för att han eller hon e kristen... Finns absolut de me dålig moral oxå

Comment

passiveagressive

Inte fördömmande, tror mer att vis tår för våra åsikter, precis som alla andra Lagen om HMF?

Comment

Maddis: HMF= Hets Mot Folkgrupp
                              våga hata dokusåpa

Denna medlem är avstängd tills vidare och dom värsta inläggen har blivit bortplockade

Comment

Mycket skriverier om kristna.Jag är inte kristen,bara en vanlig person som känner intution på vad som är rätt och fel.Man ska inte leka med elden.De stackare som blir bedragna kanske får ärr för livet och dåligt självförtroende.

Sen finns det ju \"mycket sjuka\"personer som hotar den andra personen som gör slut.

Tjejer gör aldrig slut med en kille öga mot öga,om du är osäker på dennes reaktion.Ring eller skriv slut istället.

Min kompis 15 år blev mördad när hon gjorde slut.De flesta mord och hot beror på det.Och den killen var så trevlig sa alla efteråt.De kunde inte tro det var sant.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X