DET vore en kul grej!!! :-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukta gott doft? Help!
Collapse
X
-
Haha! Nej Techjunkie det vore en total miss
Lite värderingar om livets som jag tycker \"viktigaste\" händelse måste väl få finnas kvar. Romantiken, troheten, likheten i dom viktigaste värderingarna osv.
Nej hemska tanke det vore ett spel endast för ytlighetens och egots belackare
Nej, nej
- Comment
Comment
-
Lukta gott doft? Help!
Kan någon ge mig något råd om en god parfymdoft. Jag tycker jag luktar likadant jämt när jag ska ut och är sååååå trött på det.
Jag är åt det tunga hållet (ex cla mation..t ex) och ingen fantast av myskdofter. (Tycker det luktar som Elnett hårspray.
)
Nu känner jag att jag behöver lätta till det lite men jag vet ju inte vad som är gott!! *lost*
Jag snusade på nåt när jag var i Kalmar nyligen ....en ful ..lång lite svängd flaska med blått (lila?) innehåll men kommer inte ihåg vad det var. Kännt märke iaf.... inget märkvärdigt, men himla gott! Fint minne man har...
Tipsa mig gärna!
Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment
-
Jag e inget bra på parfymer, men jag älskar ROMA. Fast den e nog inte direkt tung...
- Comment
Comment
-
Här är en sida jag brukar besöka, du kan ju kolla om du känner igen "din" flaska här.. http://www.parfym.se/
parfymer jag använder just nu är giorgio armani - aqua di gio, Tommy Hilfiger - Tommy girl, Christian Dior - Jadore, Naomi Campbell - Naomagic och Gucci - Envy.. alltså en salig blandning
men skulle jag rekomendera någon så givetvis giorgio armani (men det är mysk) och samma med guccis Envy..
- Comment
Comment
-
Åh..jag e nog ingen hjälp klossan..jag föredrar lite lätta dofter,lite auqa du vet..de tunga dofterna e inte riktigt min grej..D & G Light Blue e annars ok..men man kan ana lite mysk i den..jag gillar ju annars Nina Ricci´s dofter..me..men som sagt..auqa å lite blommigt e min grej..kanske nån av Escada´s skulle passa?Å Oscar D R?De e ju lite tyngre..liksom Diesel´s..
..hm..fy va svårt..kommer ju inte ens på mina egna dofter just nu..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment

Kolla in alla andra program som spinner på samma ämne... Förläng BB till 365 dagar också, så vi får en BB baby...
Comment