Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyårsglitter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jä*lar då.. MorSvea gav mig nästan en stroke med så mycket text..

Comment

Duke - 70

Comment

MorSvea: Sådär var jag också när jag var liten. och jag är ändå född på 80-talet.
        Det som inte dödar -härdar..

Comment

snabba ryck..

Comment

Big bladder - vem som helst får ta åt sej hur mycket dom vill, jag är generös

Comment

Duke: *hehe* Men den är tänkvärd!! Och vi ska vara stolta över att vi är vad vi är och att vi överlevde vår barndom.
              mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

pissed lil sis: Du måste väl ändå kunna förklara dig?

Comment

Mor Svea: Vackert skrivet, helt riktigt. Man satt aldrig inne och ugglade då. Man var ute i friska luften.

Comment

Fan MorSvea, vill ju oxå va 60-talist, ni kommer att bli 80-tallisternas 40-talister *fniss o ser frm emot ett nytt generationskrig*

Comment

• Mirabella: Texten är tagen ur ett mail som jag fått en gång. Kan tyvärr inte ange källan bättre. Men jag tyckte att vi borde få lite positiv feedback när småttingarna gnäller över vår ålder.
                      mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

• nja.. i krig behöver man inte ligga.. skillnad på 60 v 80 och 40 v 60-..-- =)

Comment

• Big Bladder - förklara vaddårå? Bara ta för dej om du känner så - jag knusslar inte ( o läs inte fel där nu) *fniss*

Comment

• Pissed- vill du hålla dig i det området eller kan du inringa lite?

närmare 70 - 75 - 79 ?

Comment

• Pissed Lil Sis: 80-talisterna kommer bli de nya 40-talisterna, eftersom att barnkullarna blev större igen under \"baby-boomen\" i slutet av 80-talet. De kommer fylla igen hålen som blir när 40-talisterna går i pension. *tror*

Comment

• Vi diskuterade lite, och sen tar du det jag skriver och säger: Välfärd? beskörhet o fetma = välfärd? Vår dumhet är en galopperande empidemi.

Hur ska jag tolka det då? Förövrigt sa jag aldrig att benskörhet och fetma var välfärd. Jag sa att välfärden skapar dessa problem.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X