Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyårsglitter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 75-2 Duke *kodat för småttingarna som inte kan subtrahera ännu*

Comment

• Det är konstigt att man inte ska få sitta och prata på forumet fast man inte är tonåring. Speciellt som man lägger upp en tråd för 45-åringar. Om vi är så mossiga så borde ju dom yngre sky den tråden som pesten. Men det är ju mest aktivitet på den. Kolla bara tråden under 25 hur många som skrivit där! Vi är nog inte så tokiga vi gamlingar ändå eftersom ungdomarna hellre skriver här än där!

Comment

• BigBladder - det är inte välfärden utan dumheten som skapar problemen.

Comment

• Mirabella: jag skriver i varje fall här för att du är så dum i huvudet som säger att alla under 45 är snorungar.
          Det som inte dödar -härdar..

Comment

• Gud bevare mej för 80-tliserna, jag svär många av dem har svårt att tänka själva *garvar gott* De mesta de tänker har de kopierat från den säkra källan internet.

Comment

• Mirabella: Vi är nog fler än 25-åringarna här på forumet
              mitt motto, sagt av min farmor: fina flickor kommer till himmeln, andra kommer hur lågt som helst.

Comment

• Pissed lil sis: jasså? Så dumma människor är feta människor då eller?

Comment

• Mirabella

Duger det med en 40 åring ????

Comment

• jaha jag är 49 och en gammling

måste hämta rullatorn och en öl
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• ja, jag är varken eller.. men skriver nonsens här ändå.

Comment

• MorSvea:

Jo det är typiskt svenskt. Jag generaliserar hur mycket jag vill. Bli sur om du vill. Jag kan givetvis inte förneka att det ser ut som det gör i arabvärlden dock. Min jämförelse var givetvis med länder som kan jämföras med Sverige. Kolla övriga Europa tex, man umgås mycket lättare över åldersgränserna där. Samma fixering vid ålder finns inte där som i Sverige. Konkreta exempel är England, Spanien, Grekland och Cypern där jag med egna ögon sett att det är en helt annan stämmning åldersgrupper emellan. Om du nödvändigtvis vill jämföra med ett mer avlägset land kan du ta en titt på Gambia där unga män tycks (jag generaliserar igen, hoppas du blir sur, jag älskar att provocera) föredra äldre kvinnor. Och förresten, om min jämförelse var det dummaste du har hört har du inte hört mycket dina 39 år till trots. Jag undrar vad du menar med \"nedvärderar\"? Jag nedvärderar Sverige och svenskarna hur mycket jag vill. Det är min förbannade födslorätt att göra det eftersom jag själv är svensk! Vi är lojala, snälla och korrekta men fan så inrutade och tråkiga. Punkt slut.

Comment

• Som jag sa dumheten är epidemisk, drabbar alla, sen beror det på generna o andra företeelser om du blir fet, cancersjuk, dement eller överkörd av en buss.

Comment

• Big Bladder när har jag sagt att alla under 45 är snorungar? Dum i huvudet? Bra att du har koll!

Comment

• Du bad alla snorungar att sticka från \"din\" tråd. Alla som inte var 45 år skulle alltså sticka, eftersom trådens namn är 45 åringar! Så där har vi det.

Comment

• Själv är jag född på 70-talet och min barndom såg i princip ut som 60-talisternas. Min barndom var ingen större prövning. Det är nog fan så mycket värre att vara barn idag med all rasism, märkesfixering, pryltokighet och allt vad usla föräldrar heter. Jag är i alla fall tacksam att jag inte är 10 år gammal idag. Det var bättre förr!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X