Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyårsglitter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pissed Lil Sis:

Vet inte varför jag känner ett behov av att förklara mig, men... Jag har alltid varit en 70-talsfetischist och föredrar både hur kläder såg ut och musik lät på den tiden. Ett par lätt utsvängda jeans, en ganska tight skjorta eller T-shirt och ett par Adidas Gazelle funkade lika bra 1992 som nu, åtminstone för mig. Jag klär mig i det jag trivs med och skiter fullständigt i modets svängar hit eller dit. Om det jag tar på mig råkar vara populärt, fine. Om inte, fine. Inget fel med att vara modemedveten men det får inte gå till överdrift. Det sista jag vill är att hittas död i 80-talsmode såsom flammiga, stentvättade jeans med vita kilar, Converseskor och en cerise Ivanhoetröja. Gud bevare oss för benvärmare!

Nu skall jag bespara er mitt svammel för idag. Natti-natti.

Comment

• Bra rutet parabola!

Comment

• Alfista: Du har redan sagt du ska gå 3-4 ggr. Kan du inte göra det då?

Comment

• nej nu börjar jag verkligen undra.. Parabola.. vilken j-a dubbel moral! först snackar du om generalisering bland åldrar och sen anklagar du bara de yngre... vilken dålig stil! hela den här utdragna diskussionen har handlat om både äldre som hyser agg mot yngre och tvärtom.. jag själv är en stolt 80-talist!! Ja må vara ung och dum enligt er.. men jag har faktiskt inte klankat ner på någon! tycker att alla människor ska accepteras för vilka dessa är, i stället för att ödsla energi för att hacka ner på ens åldrar.. jag tycker att det är minst lika fel av er \"vuxna\" att kalla oss yngre snorungar.. jag själv har alltid levt efter ett motto att behandla andra som du själv vill bli behandlad.. och hur skulle det se ut om ni \"vuxna\" nedvärderar oss yngre..?? vad får vi då för uppfattning av er..?? ledsen.. men jag förstår nog inte den dubbelmoralen...

Comment

• Mirabella: Men tänka sig att jag faktiskt gått ur skolan. Tji fick du!
            Det som inte dödar -härdar..

Comment

• Tigertjej: lär dig hålla isär begreppen, det går helt utmärkt att uttala sig om hur man ser på åldersbegreppet enl min uppfattning samtidigt som jag redovisar vilka jag upplever som mest agitativa i tråden.

Comment

• Gomorron, har alla sovit gott!

Comment

• Är alla snälla idag?

Comment

• Nyårsglitter

Hur klär ni er till nyår??Är det finkläder,glitterspray å rubbet lr blir det mysbyxor?

Jag brukar alltid va på stor kompismiddag..vi kör trerätters,raketer,isbar å så..å då är det alltid glitter,festkläder..mera glitter som gäller..å så kommer jag ha de iår me..fast att jag bestämmt mig i sista minuten att inte vara med på festen vår...Men glittra de ska jag..hm..ska ju iaf dit med allt jag fixat..så några ser mig ju iaf nyårsfin..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                    Vickan Äger dessa:
                    Marilyn Manson
                    Stockholm
                    Peta Wilson
                    London
                    Monaco
                    Gil.Grissom

Comment

• Originally posted by Vickan
                      Hur klär ni er till nyår??Är det finkläder,glitterspray å rubbet lr blir det mysbyxor?

Jag brukar alltid va på stor kompismiddag..vi kör trerätters,raketer,isbar å så..å då är det alltid glitter,festkläder..mera glitter som gäller..å så kommer jag ha de iår me..fast att jag bestämmt mig i sista minuten att inte vara med på festen vår...Men glittra de ska jag..hm..ska ju iaf dit med allt jag fixat..så några ser mig ju iaf nyårsfin..
                      Ja, ska jag på fest (vilket inte har hänt på år dag för jag är ytterst sällan barnledig nyåret och försök få tag i barnvakt då) så blir det svarta festblåsan alternativt glittertoppen som jag har och finkjolen till. Och högklackat förstås och blanka strumpbyxor *hehe*

Men för det mesta är vi ju hemma nyårsafton, så då blir det vanliga vardagskläder ju.

Ikväll blir det ju ungarnas kväll, emmis bästis Sabina kommer och sover över. Så det blir barnvänligt för hela slanten Misstänker att ungarna säkert vill klä sig i festkläder och sminka sej och så, och det kan dom ju få. Själv nöjer jag mej med min varma polotröja och mina svarta braller.

Comment

• Ikväll skall vi bara vara hemma med våra vilda djur så det blir:

1. Jäkligt bekvämt vitt linne med vinfläckar, kanske kan få till några nya ikväll så att den någon gång framöver blir helt röd.
                        2. Extremt bekväma Jeans.
                        3. Jäkligt äckligt jobbigt skitbälte som agerar substit för mitt favvobälte som nyligen gick bort.. Jag får köpa ett nytt nästa gång jag är i Cypern....

4. Lite smått smutsiga strumpor.
                        5. Jätteglada fejksidenboxers..

Nice va??

typ såhär:

________
                        ____

Comment

• Efter denna vecka i festens tecken blir det nog nåt mera avspänt....men lite uppklädd kommer man ju vara i allfall...

Comment

• Originally posted by Duke
                            Ikväll skall vi bara vara hemma med våra vilda djur så det blir:

1. Jäkligt bekvämt vitt linne med vinfläckar, kanske kan få till några nya ikväll så att den någon gång framöver blir helt röd.
                            2. Extremt bekväma Jeans.
                            3. Jäkligt äckligt jobbigt skitbälte som agerar substit för mitt favvobälte som nyligen gick bort.. Jag får köpa ett nytt nästa gång jag är i Cypern....

4. Lite smått smutsiga strumpor.
                            5. Jätteglada fejksidenboxers..

Nice va??

typ såhär:

..attans så läcker snubbe Paci får fira nyår med.....men de lät skönt iaf....å du..inga snodda bilder nu då.....bara egna...lr har jag fattat fel..som vanligt??

Ja ja..släng på ett sprut glitter Duke å du e så nyårsfin man kan bli..

Vickan Äger dessa:
                            Marilyn Manson
                            Stockholm
                            Peta Wilson
                            London
                            Monaco
                            Gil.Grissom

Comment

• Jag ska bara ha jeans och någon snygg "festtop".

Har varit ned på HM nu och köpt en ny BH (köpte tillhörande "trosa" till igår) supersnygga!

Då köpte jag även lite hårspray (använder det aldrig!) men nu har jag tänkt göra en fin frisyr... sen köpte jag snygga lösnaglar.. vanliga med vit (glittrig) "kant", superfina! (och en foundation)

Så det blir väl bara en uppsättnuing, en massa accessoarer, lösnaglar och sminkning..

Vi ska ha 3-rätters här hemma, sedan ska jag baka saffranskaka och så har jag gjort nougatkaka. Som "välkomstdrink" får de glögg!

Det är vi och ett annat par. Så vi blir 4 st.

Vi kommer bli aspackade, för vi har förbjuden dricka! (vad fan, bor man på Gotland så)
                              Vi var även på systemet igår och inhandlade Bacardi Breezer och Smirnoff Ice. Och en jävla massa RedBull (dock på Willys)

Kommer bli askul! Barnlediga blev vi visst oxå.

Comment

• Åh..du kommer va tok fin TT!!
                                Låter som ni kommer få tok skoj dessutom..lyckat att ni dessutom blev barnlediga..Hoppas ni får jätte jätte ql..å kanske minns liite av kvällen..

Vickan Äger dessa:
                                Marilyn Manson
                                Stockholm
                                Peta Wilson
                                London
                                Monaco
                                Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X