Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyårsglitter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Vickan
    Åh..du kommer va tok fin TT!!
    Låter som ni kommer få tok skoj dessutom..lyckat att ni dessutom blev barnlediga..Hoppas ni får jätte jätte ql..å kanske minns liite av kvällen..
    haha, ja.. Det hoppas jag oxå.. men sååå full ska jag fan inte bli!

Inte så fjortisfull som jag blev på brorsans 80-talsfest för några månader sedan... har aldrig varit så full i mitt 19åriga liv.. det är inte ofta jag dricker. men då, fy fan.. aldrig haft baksmälla heller... men då hade jag det.. fi satan! (fan vad jag svär och upprepar mig)

Sen har jag faktiskt aldrig sett A riktigt full någon gång, så jag ska ta det lugnt i början så jag kan sitta och studera honom!

Comment

• Originally posted by Vickan
      Åh..du kommer va tok fin TT!!
      Låter som ni kommer få tok skoj dessutom..lyckat att ni dessutom blev barnlediga..Hoppas ni får jätte jätte ql..å kanske minns liite av kvällen..

Comment

• Bara pga denna glittriga tråd var jag tvungen att ta av julmössan av Jessica och sätta på henne glittriga nyårsblåsan.

Fin va?

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
          Bara pga denna glittriga tråd var jag tvungen att ta av julmössan av Jessica och sätta på henne glittriga nyårsblåsan.

Fin va?

Superb!

Comment

• Originally posted by turbotrollet

Superb!

(Hmmm..borde jag byta kläder igen? Det är ju inte nyårsafton längre..*fniss*)

Comment

Tycker du kan ha den outfiten på dig fortfarande.

Comment

Hm..faan..borde ju jag med då..kanske..hm..ja ja..sen så....Men fin e du JR!!

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                Vickan Äger dessa:
                Marilyn Manson
                Stockholm
                Peta Wilson
                London
                Monaco
                Gil.Grissom

Comment

• I år blev det bara en enkel kritstrecksrandig kavaj, fast sen insåg jag att jag hade feberfrossa och slängde på mig en svart, fläckig munkjacka som går ner till knäna

Näsan var röd-sårig och ögonen rödsprängda samt rann i långsam takt.
                  Huden var likblek vilket jag ansåg var trendigt.

I vanliga fall brukar jag alltid ha långklänning på mig vid nyårsfesten.
                  Killarna har snygga kostymer och tjejerna långklänning, jättetjusigt

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X