Hemtex är bäst...gillar inte IKEAS underlakan och örngott...dom noppar sig och är sträva tycker jag...men av nån anledning är påslakanen bra ...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lyxpoll
Collapse
X
-
Jag har tre par stora lakan, naturfärgade, från Ikea, som var jättebilliga, och är tvättade hur många gånger som helst, och dom är inte ett dugg noppiga och har inte krympt och är assköna att ligga på. Så det FINNS bra lakan på IKEA..Originally posted by aliceHemtex är bäst...gillar inte IKEAS underlakan och örngott...dom noppar sig och är sträva tycker jag...men av nån anledning är påslakanen bra ...
Men Hemtex lakan bara måste jag kika på imorrn, lät ju jättesköna!
- Comment
Comment
-
Jajamensan! Eller dvs, jag har inte fått den ännu, jag får den på torsdag. Morsan var inne och skulle handla den häromdan, och då var just den som hon skulle köpa till mej, givetvis slut. Kommer in nya på tisdag, och på torsdag är mor ledig från jobbet, och ska köpa den och sen komma hit och lämna den.Originally posted by Loverjag tycker om jotex, har köpt en massa saker där
just det JR skulle ju fråga om du fick micron du önskade dig?
*längtar*
Igår fick jag värma vetekudden i ugnen..fan det tar ju en kvart.
Gillar också jotex, jag har bla köpt gardiner där. Och mattorna jag har i sovrummet, skitsnygga (en avlång och två åttkantiga) har jag också köpt där.
- Comment
Comment
-
Ja, de grejer jag har köpt har haft en bra kvalité!Originally posted by turbotrolletDålig kvalité?
Då har jag haft ren tur då? Har två par sängkläder från Jotex, och de är skitfina grejjor!!
Slitstarkt, bra kvalité och jag är totally helnöjd helt enkelt!
Mer Jotex åt oss som vill sova skönt!
I vote Jotex!
Ja, så här gör jag nog: Jag skickar efter 2 par påslakanset från Jotex och så handlar jag resten på Ikea eller Hemtex.
Det blir väl en bra kombination, va?
- Comment
Comment
-
Ja, och är du inte nöjd är det ju bara att skicka tillbaka.Originally posted by JessicaRabbitJa, de grejer jag har köpt har haft en bra kvalité!
Ja, så här gör jag nog: Jag skickar efter 2 par påslakanset från Jotex och så handlar jag resten på Ikea eller Hemtex.
Det blir väl en bra kombination, va? 
- Comment
Comment
-
Originally posted by JessicaRabbitPrecis!
Men jag tror nog jag blir nöjd.
Jag har suktat efter dessa påslakan i flera månader nu men har inte tyckt jag har haft råd. Men nu så! 
Så var jag oxå innan jag beställde från Jotex.
Suktat jättelänge.. men sen tillslut kom jag till skott! 
Skulle visa bilder, men mina har utgått..
- Comment
Comment
-
Originally posted by JessicaRabbitPrecis!
Men jag tror nog jag blir nöjd.
Jag har suktat efter dessa påslakan i flera månader nu men har inte tyckt jag har haft råd. Men nu så! 
Då tycker jag faktiskt att du gör helt rätt att du köper dom..för då vet du ju att du verkligen tycker om dom
- Comment
Comment
-
jag har köpt duschdraperi och handdukar i den här serien, sen så har jag en liknande matta under soffbordet också
dom gråa!
http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161081.jpgsigpic__________________
- Comment
Comment
-
Originally posted by Loverjag har köpt duschdraperi och handdukar i den här serien, sen så har jag en liknande matta under soffbordet också
dom gråa!
http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161081.jpg
Kommer morsan in och läser sen kommer hon bli avis på dig.
Jättefin serie!
Själv har jag tittat ofta på denna badrumsserie, de gråa längst ned i höger hörn:
- Comment
Comment
-
hehe okOriginally posted by turbotrollet
Kommer morsan in och läser sen kommer hon bli avis på dig.
Jättefin serie!
Själv har jag tittat ofta på denna badrumsserie, de gråa längst ned i höger hörn:
http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161078.jpg
tycker om tecknen, sen vad det betyder är ju en annan sak, man kanske har värsta sjuka meningen på mattan 
Ja den var fin den serien också
sigpic__________________
- Comment
Comment
-
Originally posted by Loverhehe ok
tycker om tecknen, sen vad det betyder är ju en annan sak, man kanske har värsta sjuka meningen på mattan 
Ja den var fin den serien också
Ja, som när Britney Spears skulle tatuera in ett kinesiskt tecken för "kärlek" eller nåt.. det slutade med att hon hade ett tecken för "konstig" på höften.
- Comment
Comment
-
Originally posted by turbotrollet
Ja, som när Britney Spears skulle tatuera in ett kinesiskt tecken för "kärlek" eller nåt.. det slutade med att hon hade ett tecken för "konstig" på höften.
DÅ skulle jag faktiskt ta reda på vad det betydde..om man ska ha det på kroppen
sigpic__________________
- Comment
Comment

Comment