Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyxpoll

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hemtex är bäst...gillar inte IKEAS underlakan och örngott...dom noppar sig och är sträva tycker jag...men av nån anledning är påslakanen bra ...

Comment

Originally posted by alice
      Hemtex är bäst...gillar inte IKEAS underlakan och örngott...dom noppar sig och är sträva tycker jag...men av nån anledning är påslakanen bra ...
      Jag har tre par stora lakan, naturfärgade, från Ikea, som var jättebilliga, och är tvättade hur många gånger som helst, och dom är inte ett dugg noppiga och har inte krympt och är assköna att ligga på. Så det FINNS bra lakan på IKEA..

Men Hemtex lakan bara måste jag kika på imorrn, lät ju jättesköna!

Comment

jag tycker om jotex, har köpt en massa saker där just det JR skulle ju fråga om du fick micron du önskade dig?
        sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
          jag tycker om jotex, har köpt en massa saker där just det JR skulle ju fråga om du fick micron du önskade dig?
          Jajamensan! Eller dvs, jag har inte fått den ännu, jag får den på torsdag. Morsan var inne och skulle handla den häromdan, och då var just den som hon skulle köpa till mej, givetvis slut. Kommer in nya på tisdag, och på torsdag är mor ledig från jobbet, och ska köpa den och sen komma hit och lämna den.

*längtar*

Igår fick jag värma vetekudden i ugnen..fan det tar ju en kvart.

Gillar också jotex, jag har bla köpt gardiner där. Och mattorna jag har i sovrummet, skitsnygga (en avlång och två åttkantiga) har jag också köpt där.

Comment

Dålig kvalité?

Då har jag haft ren tur då? Har två par sängkläder från Jotex, och de är skitfina grejjor!!

Slitstarkt, bra kvalité och jag är totally helnöjd helt enkelt!

Mer Jotex åt oss som vill sova skönt!

I vote Jotex!

Comment

Originally posted by turbotrollet
              Dålig kvalité?

Då har jag haft ren tur då? Har två par sängkläder från Jotex, och de är skitfina grejjor!!

Slitstarkt, bra kvalité och jag är totally helnöjd helt enkelt!

Mer Jotex åt oss som vill sova skönt!

I vote Jotex!
              Ja, de grejer jag har köpt har haft en bra kvalité! Ja, så här gör jag nog: Jag skickar efter 2 par påslakanset från Jotex och så handlar jag resten på Ikea eller Hemtex. Det blir väl en bra kombination, va?

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                Ja, de grejer jag har köpt har haft en bra kvalité! Ja, så här gör jag nog: Jag skickar efter 2 par påslakanset från Jotex och så handlar jag resten på Ikea eller Hemtex. Det blir väl en bra kombination, va?
                Ja, och är du inte nöjd är det ju bara att skicka tillbaka.

Comment

Ja, och är du inte nöjd är det ju bara att skicka tillbaka.
                  Precis!

Men jag tror nog jag blir nöjd. Jag har suktat efter dessa påslakan i flera månader nu men har inte tyckt jag har haft råd. Men nu så!

Comment

Precis!

Men jag tror nog jag blir nöjd. Jag har suktat efter dessa påslakan i flera månader nu men har inte tyckt jag har haft råd. Men nu så!

Så var jag oxå innan jag beställde från Jotex. Suktat jättelänge.. men sen tillslut kom jag till skott!

Skulle visa bilder, men mina har utgått..

Comment

Precis!

Då tycker jag faktiskt att du gör helt rätt att du köper dom..för då vet du ju att du verkligen tycker om dom

Comment

jag har köpt duschdraperi och handdukar i den här serien, sen så har jag en liknande matta under soffbordet också dom gråa!
                        http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161081.jpg
                        sigpic__________________

Comment

jag har köpt duschdraperi och handdukar i den här serien, sen så har jag en liknande matta under soffbordet också dom gråa!
                          http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161081.jpg

Kommer morsan in och läser sen kommer hon bli avis på dig.

Jättefin serie!

Själv har jag tittat ofta på denna badrumsserie, de gråa längst ned i höger hörn:

Comment

Kommer morsan in och läser sen kommer hon bli avis på dig.

Jättefin serie!

Själv har jag tittat ofta på denna badrumsserie, de gråa längst ned i höger hörn:

http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161078.jpg
                            hehe ok tycker om tecknen, sen vad det betyder är ju en annan sak, man kanske har värsta sjuka meningen på mattan
                            Ja den var fin den serien också
                            sigpic__________________

Comment

hehe ok tycker om tecknen, sen vad det betyder är ju en annan sak, man kanske har värsta sjuka meningen på mattan
                              Ja den var fin den serien också

Ja, som när Britney Spears skulle tatuera in ett kinesiskt tecken för "kärlek" eller nåt.. det slutade med att hon hade ett tecken för "konstig" på höften.

Comment

Ja, som när Britney Spears skulle tatuera in ett kinesiskt tecken för "kärlek" eller nåt.. det slutade med att hon hade ett tecken för "konstig" på höften.
                                DÅ skulle jag faktiskt ta reda på vad det betydde..om man ska ha det på kroppen
                                sigpic__________________

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X