nu säger lina att hon är en \"dirty slut\" ..docks skrattar hon men vafan..lite självrespekt tjejen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lyxpoll
Collapse
X
-
Åh va Lina måste ha blivit illa behandlad förut....som gör att hon blir så gränslös....Hon tror säkert att detta e det enda sättet hon kan göra för att få behålla någon.....kanske tror hon att det här är det ända sättet hon kan göra för att få kärlek av någon...och vilket självförakt hon måste ha, som gör att hon kan göra så här mot sig själv....jag känner empati med henne.
Och vilket kvinnoförakt den killen har....-suckar o känner mig irriterad på Oliven-
- Comment
Comment
-
Lyxpoll (lyxproblem)
Fick ju pengar av brorsan och dom i födelsedagspresent att handla nya påslakan för, precis som jag hade önskat..fast jag blir tvungen att lägga till en del själv då jag har dubbelsäng och måste ha två av allting. Jag har länge varit sugen på dessa påslakan på Jotex:
http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161064.jpg
(de svartvita är det alltså, jag fattar inte varför bilden under kom med..)
Men då måste jag ha två och så måste jag köpa stort lakan till samt två extra örngott..och jag tänkte ha svarta örngott till samt vitt lakan.
Summa: 536,90. (med porto o frakt)
Frågan är nu: Ska jag köpa detta eller inte? Ska jag åka till Ikea istället o se om jag kan hitta nåt billigare med liknande färger?
Vad tycker ni? Ni får bestämma, för jag har beslutsångest!!
- Comment
Comment
-
Tycker du om de och har suktat efter de ska du köpa de!!
Fast de rosa under va snyggare..
Annars så rekomenderar jag Hemtex,de har tok fina!
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Nja..de rosa skulle väl passa bättre i Emmas rum isfOriginally posted by VickanTycker du om de och har suktat efter de ska du köpa de!!
Fast de rosa under va snyggare..
Annars så rekomenderar jag Hemtex,de har tok fina!
Jag har svart-lila-grå gardiner och har länge tyckt att svart-vita påslakan skulle bli kanonsnyggt! Och dessa är ju även lite gråa vilket också passar bra, till resten av inredningen.
Hemtex har fina grejer, men ack så dyra..fast iofs har dom ju rea just nu, påstod min mor iaf. Jaja, det kanske får bli en tur till Ikano-huset imorrn..hemtex har ju en liten butik där med. Och Ikea finns ju alldeles breve.
Och hittar jag inget vettigt..så får det nog bli jotex ändå..det blir så dumt att komma hem med nåt som är billigare men inte likadant..det blir inget bra då, är min erfarenhet. Å andra sidan; jag fick 200 i present av brorsan o dom så jag får lägga till rätt mycket själv..
Faaaan, förstår ni varför jag har beslutsångest?
- Comment
Comment
-
Förstår dig!Originally posted by JessicaRabbitNja..de rosa skulle väl passa bättre i Emmas rum isf
Jag har svart-lila-grå gardiner och har länge tyckt att svart-vita påslakan skulle bli kanonsnyggt! Och dessa är ju även lite gråa vilket också passar bra, till resten av inredningen.
Hemtex har fina grejer, men ack så dyra..fast iofs har dom ju rea just nu, påstod min mor iaf. Jaja, det kanske får bli en tur till Ikano-huset imorrn..hemtex har ju en liten butik där med. Och Ikea finns ju alldeles breve.
Och hittar jag inget vettigt..så får det nog bli jotex ändå..det blir så dumt att komma hem med nåt som är billigare men inte likadant..det blir inget bra då, är min erfarenhet. Å andra sidan; jag fick 200 i present av brorsan o dom så jag får lägga till rätt mycket själv..
Faaaan, förstår ni varför jag har beslutsångest?

Men,tycker du ska unna dig de du drömmt om!
Men annars har hemtex sådana där "hotell" lakarn du vet,de randiga,naturvita..de är underbara!!!
Å du e uppe i samma kronor för de e rea på just nu iaf här.
Annars kan du hitta billigare och få fler grejer kanske för samma peng till sovrummet,kan oxå va ql...

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Ja nu har jag bestämt mej, tack vare pollen, ni har rätt!! Bättre att köra en vända på ikea och hemtex först! Jag behöver ju både lakan o extra örngott (jag har ju fyra kuddar i sängen) och dessutom, kom jag på, måste jag ha ett nytt överdrag också. Det får bli en sväng till Hemtex och Ikea imorrn då! Måste kolla in de där lakanen du pratar om, låter ju helt fantastiskt bra och snyggt ju!Originally posted by VickanFörstår dig!
Men,tycker du ska unna dig de du drömmt om!
Men annars har hemtex sådana där "hotell" lakarn du vet,de randiga,naturvita..de är underbara!!!
Å du e uppe i samma kronor för de e rea på just nu iaf här.
Annars kan du hitta billigare och få fler grejer kanske för samma peng till sovrummet,kan oxå va ql...
Kom på...man kan ju köra en kombination där..köpa lakan på hemtex, nåt annat på ikea, beroende på vad de har och vad det kostar..och hittar jag inga påslakan på någotdera ställena kan jag ju beställa bara påslakansetet på jotex ju. Måste ju ändå bli billigast?
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment