Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyxpoll

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lover
    hehe ok tycker om tecknen, sen vad det betyder är ju en annan sak, man kanske har värsta sjuka meningen på mattan
    Ja den var fin den serien också
    Skitsnygga!!

ja, tecknen kanske är som i den där reklamen för Fanta eller vad det var, den där med ungdomarna som gick till en tatuerare och trodde de fick tattisar med kinesiska tecken som betydde "kärlek" och "evigt liv" och "lycka" och sånt, fast i själva verket betydde det "nr 17, Pekingsoppa" för tatuern kopierade tecknen från en kinesrestaurangmeny!

Såg ni Extra Extra i tisdags, då Runar var med? Dom fick en fråga på en kändis..kommer inte ihåg vem det var nu, men hon har nåt tatuerat på magen, på latin. Programledarn undrade vad det betydde och då utbrast Runar: "Denna sida upp"

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Skitsnygga!!

ja, tecknen kanske är som i den där reklamen för Fanta eller vad det var, den där med ungdomarna som gick till en tatuerare och trodde de fick tattisar med kinesiska tecken som betydde "kärlek" och "evigt liv" och "lycka" och sånt, fast i själva verket betydde det "nr 17, Pekingsoppa" för tatuern kopierade tecknen från en kinesrestaurangmeny!

Såg ni Extra Extra i tisdags, då Runar var med? Dom fick en fråga på en kändis..kommer inte ihåg vem det var nu, men hon har nåt tatuerat på magen, på latin. Programledarn undrade vad det betydde och då utbrast Runar: "Denna sida upp"

ja just det den reklamen hade jag glömt å runar var faktiskt riktigt fyndig där sen sä älskade jag när morten skulle härma arnold
      sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
        ja just det den reklamen hade jag glömt å runar var faktiskt riktigt fyndig där sen sä älskade jag när morten skulle härma arnold
        Ja det trodde man inte, att Runar kunde vara rolig. Mårten härmade Arnold skitbra, och hon Pia härmade ju Regina Lund perfekt

Meeeeen tillbaka till topic igen..kanske?

Jag funderade faktiskt på påslakan som var svart-vita med kinestecken på först, men bestämde mej för att det skulle se konstigt ut i mitt sovrum..synd, för jag tycker det är skitsnyggt. Och sen hittade jag de där på Jotex och föll pladask. Nu står det ju 4-4 i omröstningen så även pollen verkar hålla med mej om att det får bli en kompromiss - påslakansetet från Jotex men extra örngott och underlakan från Ikea el.dyl.

Fast jag ska till Ikea och det imorn, vi får se vad jag hittar! Hittar jag påslakanset till ett bra pris, och som är lika snygga som dom i Jotex, då slår jag väl till! Men jag tvivlar...

Meeeen som sagt, vi får se!

Ska försöka gå och sova igen...se om jag lyckas bättre nu. Annars får jag väl göra en "alice" och gå hit och sätta mej en gång till

Comment

Ja det trodde man inte, att Runar kunde vara rolig. Mårten härmade Arnold skitbra, och hon Pia härmade ju Regina Lund perfekt

Meeeeen tillbaka till topic igen..kanske?

Jag funderade faktiskt på påslakan som var svart-vita med kinestecken på först, men bestämde mej för att det skulle se konstigt ut i mitt sovrum..synd, för jag tycker det är skitsnyggt. Och sen hittade jag de där på Jotex och föll pladask. Nu står det ju 4-4 i omröstningen så även pollen verkar hålla med mej om att det får bli en kompromiss - påslakansetet från Jotex men extra örngott och underlakan från Ikea el.dyl.

Fast jag ska till Ikea och det imorn, vi får se vad jag hittar! Hittar jag påslakanset till ett bra pris, och som är lika snygga som dom i Jotex, då slår jag väl till! Men jag tvivlar...

Meeeen som sagt, vi får se!

Ska försöka gå och sova igen...se om jag lyckas bättre nu. Annars får jag väl göra en "alice" och gå hit och sätta mej en gång till
          åå vaddå har du sett att det finns såna nånstans? fast det kanske blir för mycket kinatecken överrallt fast jag skulle vilja ha ett sånt överkast till sängen, men överkast är ju ofta dyra, speciellt om dom är snygga
          vill också åka till ikea...om jag bara kommer iväg nångång, har varit påväg i några månader är så jobbigt att gå igenom!

Ja jag ska också hoppa i sängen tänkte jag, ska kolla om det finns nåt på tv som man kan somna till
          sigpic__________________

Comment

finns ju ingenting på tv ju
            jaja godnatt
            sigpic__________________

Comment

Ja, visst har jag sett påslakan med kinestecken på, men är man dement så är man - så jag komemr banne mej inte ihåg var jag såg dom!

Jag vet, skitjobbigt att åka till Ikea ju. Och så går det alltid för mycket pengar, för man kommer jämt hem med massa grejor man inte alls ksulle ha, bara för det var billigt..

Vid närmare eftertanke ska jag kanske strunta i att åka till Ikea..det blir ju fan inte billigare kom jag på

Jaja, det var fasen var svårt det var att sova inatt då!

Men nu måste jag försöka!!

Gonatt, sov gott!

Comment

Originally posted by turbotrollet

Kommer morsan in och läser sen kommer hon bli avis på dig.
                Åhhh! Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Comment

I told you guys!!

Comment

sigpic__________________

Comment

Originally posted by TequilaLady
                      Åhhh! Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Comment

Tror ni jag kom iväg till nåt ikea idag då?!

Nä, för det blev ingen tid över..suck..

Nåja, jag får ta det imorrn, eller så väntar jag till helgen.

Comment

Tror ni jag kom iväg till nåt ikea idag då?!

Nä, för det blev ingen tid över..suck..

Nåja, jag får ta det imorrn, eller så väntar jag till helgen.
                          Du ska vara glad över att du överhuvudtaget har ett IKEA nära.. buuhuuuu!

Comment

Originally posted by turbotrollet
                            Du ska vara glad över att du överhuvudtaget har ett IKEA nära.. buuhuuuu!
                            Det är jag. På sommarn kan jag cykla dit - det tar bara en kvart. På vintern är det värre, går inte att cykla i det här väglaget dit, och servicebussen som gick från mitt centrum och dit förr har dom dragit in såklart. Så nu måste man ta bussen in till resecentrum och byta buss för att komma dit. Därför drar jag mej..så jävla jobbigt att åka buss runt hela stan med ett byte.

Comment

Ja jag skulle oxå behöva åka till Ikea. Är ute efter en ny krydd hylla. Men den får jag nog snickra ihop själv.
                              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Kollade lite på Ikeas hemsida..

Vad tror ni om den här?

http://www.ikea.com/PIAimages/54864_PE159746_S4.jpg

Den var väl inte så tokig? Fast nog är påslakanen på jotex snyggare?

Å andra sidan kostar det här setet 49 spänn..

Den här var också snygg, men alldeles för dyr:

http://www.ikea.com/PIAimages/20751_PE105872_S4.jpg

249:- för den.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X