Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyxpoll

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JessicaRabbit
    Tror ni jag kom iväg till nåt ikea idag då?!

Nä, för det blev ingen tid över..suck..

Nåja, jag får ta det imorrn, eller så väntar jag till helgen.

Jag tror det är bra att ta IKEA nu i veckan...för till helgen är det löning...

Comment

Originally posted by alice
      Jäklar, det tänkte jag inte på! Bra att du sa det! Vääägrar att gå på Ikea en lönelördag!

Comment

Originally posted by alice
        Lönedag för mej idag
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Kollade lite på Ikeas hemsida..

Vad tror ni om den här?

http://www.ikea.com/PIAimages/54864_PE159746_S4.jpg

Den var väl inte så tokig? Fast nog är påslakanen på jotex snyggare?

Å andra sidan kostar det här setet 49 spänn..

Den här var också snygg, men alldeles för dyr:

http://www.ikea.com/PIAimages/20751_PE105872_S4.jpg

249:- för den.
          Ta inte det första man blir ju yr
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

IKEA har faktiskt ett par sängkläder jag skulle vilja ha.

De är riktigt dyra men helt ADORABLE!

Gjorda av bomullssatin, så de är verkligen SUPERMJUKA och sköna!

Men... 349 kronor för ett påslakan + örngott.. = 700 för en dubbelsäng + 2 örngott till för oss med 4 kuddar i en dubbelsäng = VARFÖR förstår inte tillverkare det och har 2 örngott i varje "set" = de flesta har väl ändå 4 kuddar i sin dubbelsäng = visst har jag väl rätt?!

Iaf, det ser ut såhär:
            http://www.ikea.com/PIAimages/38590_PE130408_S4.jpg

Finns även i rött, jättefina!

Man stoppar även in täcket där vid den där kanten nästan mitt på, inte som ett vanligt påslakan alltså.. jättefiiiiiiiiiiint!

Rödcerisea: http://www.ikea.com/PIAimages/38591_PE130409_S4.jpg

Comment

Originally posted by turbotrollet
              IKEA har faktiskt ett par sängkläder jag skulle vilja ha.

De är riktigt dyra men helt ADORABLE!

Gjorda av bomullssatin, så de är verkligen SUPERMJUKA och sköna!

Men... 349 kronor för ett påslakan + örngott.. = 700 för en dubbelsäng + 2 örngott till för oss med 4 kuddar i en dubbelsäng = VARFÖR förstår inte tillverkare det och har 2 örngott i varje "set" = de flesta har väl ändå 4 kuddar i sin dubbelsäng = visst har jag väl rätt?!

Iaf, det ser ut såhär:
              http://www.ikea.com/PIAimages/38590_PE130408_S4.jpg

Finns även i rött, jättefina!

Man stoppar även in täcket där vid den där kanten nästan mitt på, inte som ett vanligt påslakan alltså.. jättefiiiiiiiiiiint!

Rödcerisea: http://www.ikea.com/PIAimages/38591_PE130409_S4.jpg
              skitsnyggt!! Men somsagt DYRT! och ja man har fan minst 4 kuddar jag har bomullssatin och SÅ mjuka är dom inte, lite glattare bara
              sigpic__________________

Comment

Originally posted by Agge
                Ta inte det första man blir ju yr
                Nä, jag håller med..jag har tittat på det en stund nu och kom på att med såna påslakan lär man väl få mardrömmar. Näää, det går bort!!

Nope, jag har beställt Påslakansetet från Jotex nu, det är bara dom jag vill ha, så är det bara!

Men stort underlakan samt extra örngott + frotteöverdrag till resårbotten ska jag inhandla på Ikea i veckan.

Comment

sjukt jag fick nyhetsbrev från jotex idag i mailen, när man pratar om trollen liksom
                  sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
                    sjukt jag fick nyhetsbrev från jotex idag i mailen, när man pratar om trollen liksom
                    Ja, eller POLLEN i det här fallet.

(ok, tamt skämt jag vet )

Jag har avreggat alla jäkla nyhetsbrev, jag är ju medlem på jotex och halens och typ 10 till..orkar inte med alla nyhetsmejl

Comment

Ja, eller POLLEN i det här fallet.

(ok, tamt skämt jag vet )

Jag har avreggat alla jäkla nyhetsbrev, jag är ju medlem på jotex och halens och typ 10 till..orkar inte med alla nyhetsmejl

fast det är första ggn jag fått från dom och det var ju några månader sen jag köpte därifrån så...skönt att inte bli bombarderad
                      sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover

fast det är första ggn jag fått från dom och det var ju några månader sen jag köpte därifrån så...skönt att inte bli bombarderad
                        Ja dom som är värst på sk nyhetsbrev (läs spam) är Ellos. De kan ibland skicka flera brev i veckan.. Helt jävla jättejobbigt och meningslöst. Blir så förb...när jag öppnar min mejlbox och det står "4 nya mejl" och och visar sig bara vara skräppost.

Comment

Fick ju pengar av brorsan och dom i födelsedagspresent att handla nya påslakan för, precis som jag hade önskat..fast jag blir tvungen att lägga till en del själv då jag har dubbelsäng och måste ha två av allting. Jag har länge varit sugen på dessa påslakan på Jotex:

http://www.jotex.se/Butik/assets/pro.../SE/161064.jpg

(de svartvita är det alltså, jag fattar inte varför bilden under kom med..)

Men då måste jag ha två och så måste jag köpa stort lakan till samt två extra örngott..och jag tänkte ha svarta örngott till samt vitt lakan.

Summa: 536,90. (med porto o frakt)

Frågan är nu: Ska jag köpa detta eller inte? Ska jag åka till Ikea istället o se om jag kan hitta nåt billigare med liknande färger?

Vad tycker ni? Ni får bestämma, för jag har beslutsångest!!

Jag tycker man ska unna sig lite vardagslyx, det tycker jag. Sen är väl Jotex kanske inte någonting man (jag) förknippar med lyx, jag placerar de i samma fack som Biltema, men jag har aldrig köpt påslakan på Biltema, iofs.

Du kanske blir besviken, det är det jag menar. Kvaliten kanske inte motsvarar förväntningarna och då blir det inte den vardagslyx som du hade önskat dig, du blir bara sur för att du betalat multum för "semilyx".
                          You want respect, but
                          You don't act respectable
                          You want fame to fill the void
                          Where you once had a soul

But you haven't earned it.

You want acceptance
                          It's all you wanted all along
                          You want forgiveness
                          From those who you have wronged

*Assemblage 23
                          - You haven't earned it*

Comment

Originally posted by i
                            Jag tycker man ska unna sig lite vardagslyx, det tycker jag. Sen är väl Jotex kanske inte någonting man (jag) förknippar med lyx, jag placerar de i samma fack som Biltema, men jag har aldrig köpt påslakan på Biltema, iofs.

Du kanske blir besviken, det är det jag menar. Kvaliten kanske inte motsvarar förväntningarna och då blir det inte den vardagslyx som du hade önskat dig, du blir bara sur för att du betalat multum för "semilyx".
                            Semilyx är den enda lyx jag har råd med..

Iaf tills jag har vunnit storkovan i spelbolaget här.

Nä, ärligt, jag har handlat på jotex förut och alltid blivit nöjd. Och för mej ÄR det vardagslyx att kunna köpa nya påslakan eller ett par nya gardiner. Det händer banne mej inte ofta.

Comment

Semilyx är den enda lyx jag har råd med..

Iaf tills jag har vunnit storkovan i spelbolaget här.

Nä, ärligt, jag har handlat på jotex förut och alltid blivit nöjd. Och för mej ÄR det vardagslyx att kunna köpa nya påslakan eller ett par nya gardiner. Det händer banne mej inte ofta.
                              Jag har aldrig handlat på Jotex och det är en förutfattad mening jag förmedlar här. Men du avgör ju själv, du får försöka avgöra om kvalitén har goda möjligheter att motivera priset och dina förväntningar.
                              You want respect, but
                              You don't act respectable
                              You want fame to fill the void
                              Where you once had a soul

You want acceptance
                              It's all you wanted all along
                              You want forgiveness
                              From those who you have wronged

*Assemblage 23
                              - You haven't earned it*

Comment

Originally posted by i
                                Jag har aldrig handlat på Jotex och det är en förutfattad mening jag förmedlar här. Men du avgör ju själv, du får försöka avgöra om kvalitén har goda möjligheter att motivera priset och dina förväntningar.
                                Jag är oxå nöjd med mian köp från Jotex!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X