Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur använder man strumpeband?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hur använder man strumpeband?

säger inte storebror något men igår när Rebeckah och Henrik pratade under täcket sa han att det var förbjudet att viska. Varför???

Hur använder man strumpeband?

Har länge undrat över det här med strumpeband.

Exakt hur använder man det? Ska man bara ha det på ena benet? Och ska man ha nån slags strumpa till, eller ska man enbart ha det där bandet?

Det är ju så sött, bara kolla här:
    http://www.tradera.com/auction/Hem___Hus/aid_26113735

Comment

brukar man ha när man gifter sig, annars vet jag inte om man brukar ha det? och det på ena benet!
      sigpic__________________

Comment

Japp. Bara på ena benet. Det är resår i det så det är bara att trä på. Självklart kan du väl ha det till vanliga strumpbyxor, men hur sexigt blir det..?

Du ska ha såna strumpor som man knäpper på du vet. Och i kanten på den ena strumpan, vid knäppena, ska den vara.

Iofs funkar det nog vid kanten på en stay-up också..? Kan jag tänka mej, det har jag inte provat.

Jag har strumphållare och strumpor till det, fast det var länge sen jag använde dem

Har även haft strumpeband, men jag vetifasen vart det har tagit vägen.

Comment

Är det bara till bröllop? Vad trist.

Det är ju gulligt som en liten bakelse.

Comment

Rabbiten - Ja, man har ju såna där grejer men det är ju så omständigt. Hur orkade folk hålla på med sånt förr i tiden egentligen.

Men en såndär liten greja verkar ju enkel och lite upphottande.

Comment

Originally posted by Mimmit
              Är det bara till bröllop? Vad trist.

Det är ju gulligt som en liten bakelse.
              Nääädå, jag har använt strumpeband vid andra tillfällen.

Köp det om du är sugen!

Comment

Rabbiten - Ja, man har ju såna där grejer men det är ju så omständigt. Hur orkade folk hålla på med sånt förr i tiden egentligen.

Men en såndär liten greja verkar ju enkel och lite upphottande.
                Precis, och nuförtiden är det ju plast i knäppena, och de går ju sönder hela tiden. Förr var de gjorda i järn. Knapparna alltså, inte strumphållarna

Men det funkar säkert att köra stayup och ett strumpeband istället. Enkelt och piffigt som fan.

Comment

Ja, jag undrar om jag inte ska slå till... Det kan ju inte bli vidare dyrt i frakt. Ha som en oväntad detalj under kjolen till sommaren. *hehe*

Comment

Ja, jag undrar om jag inte ska slå till... Det kan ju inte bli vidare dyrt i frakt. Ha som en oväntad detalj under kjolen till sommaren. *hehe*
                    Slå till vettja! Tänk va läckert med en liten "Mimmit Surprise" under kjolen. Lär uppskattas av sambon om inte annat.

Comment

Ja, knäppena går sönder, och resåren i stay upsen slappar till sig direkt. Köpte sånadär lite extra tjocka stay ups som ska vara mer hållbara, på Lindex, men dom sitter inte uppe för fem jävla ören.

Men fint är det, när det fungerar.

Comment

Haha, "Mimmit surprise"... *fnittrar kluckande*

Comment

Jag ser framför mej hur du hoppar ut ur en tårta endast införd strumpebandet och ropar

SURPRIIIIIIIIIIISE!!

Comment

Kanske man skulle matcha med detta? Haha, så mycket galet det finns alltså. Kan väl passa till tårtan och allt.

http://www.tradera.com/auction/aid_26154235

Comment

Såna där godistrosor såg jag på Tv-huset eller vad det heter, på SVT för ett par veckor sen. Då listade de kalsonger o trosor, vilka som var snyggast och skänast osv.

Godistrosan fick inte så höga betyg...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X