säger inte storebror något men igår när Rebeckah och Henrik pratade under täcket sa han att det var förbjudet att viska. Varför???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hur använder man strumpeband?
Collapse
X
-
Hur använder man strumpeband?
Har länge undrat över det här med strumpeband.
Exakt hur använder man det? Ska man bara ha det på ena benet? Och ska man ha nån slags strumpa till, eller ska man enbart ha det där bandet?
Det är ju så sött, bara kolla här:
http://www.tradera.com/auction/Hem___Hus/aid_26113735
- Comment
-
Japp. Bara på ena benet. Det är resår i det så det är bara att trä på. Självklart kan du väl ha det till vanliga strumpbyxor, men hur sexigt blir det..?
Du ska ha såna strumpor som man knäpper på du vet. Och i kanten på den ena strumpan, vid knäppena, ska den vara.
Iofs funkar det nog vid kanten på en stay-up också..? Kan jag tänka mej, det har jag inte provat.
Jag har strumphållare och strumpor till det, fast det var länge sen jag använde dem
Har även haft strumpeband, men jag vetifasen vart det har tagit vägen.
- Comment
Comment
-
Precis, och nuförtiden är det ju plast i knäppena, och de går ju sönder hela tiden.Originally posted by MimmitRabbiten - Ja, man har ju såna där grejer men det är ju så omständigt. Hur orkade folk hålla på med sånt förr i tiden egentligen.
Men en såndär liten greja verkar ju enkel och lite upphottande.
Förr var de gjorda i järn. Knapparna alltså, inte strumphållarna
Men det funkar säkert att köra stayup och ett strumpeband istället. Enkelt och piffigt som fan.
- Comment
Comment
-
Slå till vettja! Tänk va läckert med en liten "Mimmit Surprise" under kjolen. Lär uppskattas av sambon om inte annat.Originally posted by MimmitJa, jag undrar om jag inte ska slå till... Det kan ju inte bli vidare dyrt i frakt. Ha som en oväntad detalj under kjolen till sommaren. *hehe*
- Comment
Comment
-
Ja, knäppena går sönder, och resåren i stay upsen slappar till sig direkt. Köpte sånadär lite extra tjocka stay ups som ska vara mer hållbara, på Lindex, men dom sitter inte uppe för fem jävla ören.
Men fint är det, när det fungerar.
- Comment
Comment
-
Kanske man skulle matcha med detta? Haha, så mycket galet det finns alltså. Kan väl passa till tårtan och allt.
http://www.tradera.com/auction/aid_26154235
- Comment
Comment

Comment