Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fejk-Chanelväska på Tradera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fejk-Chanelväska på Tradera

;-)

Vill ni se en stjärna ?

http://www.carolinagynning.com

Har bara en sak att säga, Lina är en mycket duktig modell !

Comment

Fejk-Chanelväska på Tradera

Såg en jätetsöt fusk-Chanel på Tradera, men auktionen togs bort, den var tydligen "otillåten".

Så jag mailade säljaren och frågade om jag kunde köpa den "utanför" Tradera, och det gick bra. Han frågade vad jag var villig att ge, och jag svarade om 40 spänn gick bra.

Väskan är begagnad och fejk i fuskskinn skulle jag tro, men nu blir jag ändå nervig att han skiter i mitt mail eftersom jag varit för snål. Jag vet inte vad den kan vara värd? Vad tror ni? Vad hade ni varit beredda att ge?

http://images.tradera.com/584/31165584_1.jpg

Comment

Han lade ut den för 20 spänn utan reservationspris skall tilläggas.

Jag mailade nu och skrev att jag inte alls visste värdet, och att han får säga vad han tycker... *gaaaaah, vill verkligen ha den här väskan, men ändå inte bli lurad*

Comment

Riktigt svårt!

Har inte så stor koll på det där... jag kollar oftast Louis Vuitton.

Men den var verkligen fin!

Men fan, inte mer än 300 spänn!

Comment

*gulp* Jaså den kan vara värd så mycket ändå? Fast den är fejk och använd. Neeej, nu blir jag lissen... det är väl därför han inte besvarar mailen då, han tycker väl jag är snål.. men va fan, han lade ut den för 20 spänn innan ju, och ingen budade.

Comment

Nejnej, alltså det är vad JAG inte skulle lägga över.

Men visst skulle jag kunna lägga några hundringar på en fejk om jag verkligen fastnade för den och gillade den.. men det är ju upp till var och en..

Som sagt, svårt att veta..

Comment

Nu har jag fått en liten uppfattning iallafall, tack Turbot, min modeguru och den lillasyster jag aldrig haft.

Hoppas, hoppas, hoppas gubbskrället svarar... jag menar, vad ska HAN med en handväska till, lika bra han säljer den till mig.

Comment

Men varför var auktionen otillåten? *nyfiken*

Känns ju som det blir lite "oseriös-säljare-varning" då men så behöver det ju inte vara.

Mimmit, även om han tycker att du bjudit för lågt, kan han väl svara, det tillhör god ton tycker jag.

Han får väl säga vad han tycker han vill ha för den..

Comment

Jag tror att den är FÖR lik äkta vara, då brukar dom tas bort. Så ledsamt.

Ja precis, han får ju öppna munnen då och säga vad den är värd, jag kan nada om sånt här.

Comment

Jag tror du gjorde rätt som sa ett lågt pris och sedan bad honom komma med ett om det inte duger.

Han återkommer nog med ett vettigt pris nu.

Hade han gett första så hade det nog blivit onödigt dyrt.. tror jag
                      ________
                      ____

Comment

Duke - Hoppas du har rätt!

Han kanske inte har läst mitt mail ännu helt enkelt hellre och inte alls är sur... men jag sitter ju här som på nålar.

Comment

Originally posted by Mimmit
                          Jag tror att den är FÖR lik äkta vara, då brukar dom tas bort. Så ledsamt.

Ja precis, han får ju öppna munnen då och säga vad den är värd, jag kan nada om sånt här.
                          Vad löjligt, det borde inte vara några problem när det står klart och tydligt att det är en fejk ju. Förstår inte alls den policyn, hade ju vart en annan femma om man bluffat och påstått att det är äkta vara och så.

Comment

Rabbiten - ja, jag förstår inte det hellre. Man är ju liksom helt införstådd med att det ÄR en kopia, och får stå sitt eget kast.

Fast det kanske är det "äkta" företagen som vill stoppa spridningen av kopior, för att dom förlorar på det?

Comment

Nu svarade han!

100 spänn inklusive frakten tyckte han. Och jag gick med på det. Antar att jag blir lite lurad, men jag bara mååååste ha den där godbiten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X