Announcement

Collapse
No announcement yet.

Påskshopping

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Den är lika bra med Billie förstås!! ;o)
    Öl är gott.....

Comment

´Medelhavskryssning? Diamant armband? men bara slipade i ytterkant (huahhhhhh Svettig) Ny fiss? Fotbad?

Valet är ditt Mimi

mimi mimi (leker gråben igen)

Comment

Ti hiiii...lek du gråben om du vill...du vet ju att hjulben springer ifrån dig och du hamnar med nosen före i en bergsvägg ;o)
        Öl är gott.....

Comment

Fotbad...?? Vad pratar du om?? Kryssning...?? Hur mycket har du druckit?? *häller upp en whisky till*
          Öl är gott.....

Comment

Du förresten...tar tillbaka låten jag gav dig och ger dig \'A kiss to build a dream on\' med Armsrong istället, passar fint till min whisky här hör jag *myser*
            Öl är gott.....

Comment

Hahahahaha!!! Jag vet det Var bara tvungen (att springa rakt in i väggen var det värt) hehehehe

Comment

*plåstrar om*

Ditt pucko, var rädd om sig...även när du jagar ;o)
                Öl är gott.....

Comment

Mimi: Ok låter bra. Har faktiskt inte druckit så mycket, MEN stackars mig har varit tvungen att sita och släpa denna vecka (tycker synd om mig själv *snyft* Farsan får säga vad han vill, men jag har minsann gjort ett ypperligt jobb vill jag säga. Kalla mig för latmask??? *Icke!!!*

Comment

Farsan...??...kallar han dig latmask?? Det var inte snällt!! ;o/
                    Öl är gott.....

Comment

Mimi: Han gillar bara att retas. Jag har arbetat så det räcker och blir över för detta året får jag nog lov att säga. Faktiskt. Ryggen tog stryk dessutom märkte jag.

Comment

Aj aj aj jaj ajjj...akta ryggen då!!...Du kommer att behöva den länge vet du (har fått en känsla av att du inte är 87 år gammal)
                        Öl är gott.....

Comment

Själv är jag inte riktigt frisk ser du...men jag hoppas att jag ska kunna friskskriva mig om något år ;o)
                          Öl är gott.....

Comment

Känner efter nu och det är faktiskt inget vidare med den, gör faktiskt ont när jag vrider mig åt höger

Comment

JR

Har du varit hos läkare?? Kanske borde?? Du tränar väl...hatr man ett fysiskt ansträngande jobb så u´nderlättar det väldigt med några timmars styrketräning per vecka. Massage kanske...både nyttigt och sköööönt!! ;o)
                              Öl är gott.....

Comment

Mimi: ajaj, vad har du råkat ut för då??? låter ju inte bra. Friskskriv dig när allt är bra istället Mimi. Du kan ju inte springa run med smärta frf

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X