Announcement

Collapse
No announcement yet.

Påskshopping

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

JR

Det var så inne för ett tag sedan att springa in i väggen...jag tänkte väl vara lite trendig...så jag tog sats!!! Och sprang...

Har hamnat i en väldigt konstig sits...har haft depressioner och ångest förut...men detta är...tja jag vet inte hur jag ska beskriva det...jag bara finns inte ibland helt enkelt.

Öl är gott.....

Comment

Mimi: Har faktiskt inte styrketränat i hela mitt liv. Ändå är jag starkare än alla mina vänner som tränar ganska mycket. Har dock tränat tai/kickboxning, handboll,simmning, tennis, pingis, fotboll, friidrott ganska mycket. Idag spelar jag golf vilket faktiskt ger en bra motion

Comment

Mimi: Har också känt mig deppig vissa perioder. Kan bar ytterst lite sätta mig in i hur du då har känt det Hoppas du känner dig iaf okej nu \"Mimi Mimi\" tuuuuuuuut

Comment

JR

I stort sett så spelar det ingen roll vad det är du tränad...rent fysiskt så håller du dit i bra trim om du tränar, de saker du nämnde, ett par eller tre gånger i veckan kanske. Men om du har ryggbesvär...och de inte har pågått länge (min lilla mamma är opererad för diskbrock) så bör du styrketräna ryggen...så att den får liksom en \'stödkorsett\' av muskler. Det kan du tjäna många friska år på!! Utan en frisk rygg är det inte mycket man pallar med.

Öl är gott.....

Comment

JR

Nyyyyt!! nyyyyt!! *springer ifrån JR och lämnar bara ett dammoln efter mig*
            Öl är gott.....

Comment

Mimi, mår du bra idag? Jag hjälper dig gärna annars.

Comment

JR

Tack vännen ;o) Jo jag mår hyfsat idag...det knepiga är att jag inte vet hur jag mår imorgon...men på det stora hela så har jag blivit bättre. Fast jag har precis blivit sjukpensionerad...vid 33 unga år (fick visa leg på bolaget idag *fnissar*) Men jag hoppas ju som sagt att jag ska kunna friskskriva mig om något år, åtminstone deltid.

Öl är gott.....

Comment

Springer efter men råkade springa in i en betongvägg *mimim*

Comment

JR

*plåstrar om*...igen...;o)
                    Öl är gott.....

Comment

Mimi: Tänk inte på tiden. När du känner dig redo så är tiden för arbete kommen och inte innan. På tal om bolaget så hjälpte jag Janne Jhosefsson idag *kul snubbe som jag faktiskt beundrar*

Comment

Ja du nämnde det förut, coolt. Vad hjälpte du honom med??
                        Öl är gott.....

Comment

Jasså, du läste det du Han gick ifrån bolaget på en gångväg med barnvagn och jag gick strax efter. Helt plötsligt kom han på att han glömt plånboken., och stressad som han brukar vara ber han mig passa baby/barnvagn samtidigt som han tappar en kass med vin

Comment

...\'en kass med vin\'...du låter som en skåning!!
                            Öl är gott.....

Comment

Mimi: glömmde bara ett \"e\" Nej, nu är det läggdags, vi höres vid nyktert tillstånd Mimi sussagotti

Comment

hehe,jepp de gör han...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X