Kelig eller undergiven?

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turbotrollet
    UNDERBART SK
    • Sep 2005
    • 4617

Jo, det är samma med mig.. jag kan inte heller röra mig om Gary ligger i mitt knä och sover.. huss pissnödig/hungrig/bråttom jag än har.

Men när han gör något fel, och jag blir arg.. fii fan.

Jag slog för övrigt inte hårt.

Comment

• mior
      Medlem
      • Sep 2005
      • 1233

nu lägger jag mig i

man ska aldrig aldrig ens slå det allra lilla minsta på något djur!!!!!!!!!!

det enda det resulterar i att djuret blir skygg, rädd för en.. och blir otrygg och kanske pissar ännu mera inne

Comment

• mior
        Medlem
        • Sep 2005
        • 1233

det räcker att säga FY

annars kan man ta till en vattenspruta, för det sammanknippar inte djuret på samma sätt med människan

Comment

• msfantasia

Originally posted by mior
          det räcker att säga FY

annars kan man ta till en vattenspruta, för det sammanknippar inte djuret på samma sätt med människan
          Själv tycker jag att man ska fya djuret på djurets vis, dvs när det gäller hundar så brukar mamman bita de över nosen när de gör något fel. Och nu menar jag inte bita med tänderna utan bara sätta sin mun över nosen och titta i ögonen.

För katter brukar det hjälpa att lyfta upp de i nackskinnet och titta de i ögonen och ha dov röst.

Håller med om att man inte slår djur men tror inte att det var så hon menade, utan att det mer var en dask.

Och några snäpp över nosen har igor fått , speciellt när han en dag fick för sig att attackera mina ögon, kattskrälle

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...