Sketasnöggt...funderat på att utbilda dej inom området?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Klar med mitt jobb i photoshop!
Collapse
X
-
Originally posted by Pissed Lil SisSketasnöggt...funderat på att utbilda dej inom området?
Nej, inte en tanke på det.. däremot vill jag lära mig Photoshop, så att jag kan myyycket!
Och kan jag photoshop, så kanske jag börjar fundera på att jobba med något som har med photoshop att göra.. men ingenting som jag känner att jag "brinner för", just nu.
- Comment
Comment
-
Fasen vad snyggt! *jätteimpad*
Tänk om du blir en tidningsmagnat sen - och allt började här..vore jättecoolt!
Hur fasen var det man skrev före o efter en länk nu igen för att hoppa över den blå sidan..? Tmm tipsade ju om det..har redan glömt taggen. Tror man slipper problemet med vita sidor om man hoppar över den blåa melllanlandningssidan..
- Comment
Comment
-
Tack JR!Originally posted by JessicaRabbitFasen vad snyggt! *jätteimpad*
Tänk om du blir en tidningsmagnat sen - och allt började här..vore jättecoolt!
Hur fasen var det man skrev före o efter en länk nu igen för att hoppa över den blå sidan..? Tmm tipsade ju om det..har redan glömt taggen. Tror man slipper problemet med vita sidor om man hoppar över den blåa melllanlandningssidan..
Ja, tänk om allt började här! Då ska jag tacka er i första numret som kommer ut.
hehe.
Taggen, den hade jag gärna lärt mig.
- Comment
Comment
-
Här kommer taggen, jag hittade tråden där tipset fanns:Originally posted by turbotrolletTack JR!
Ja, tänk om allt började här! Då ska jag tacka er i första numret som kommer ut.
hehe.
Taggen, den hade jag gärna lärt mig.
[thread]trådid[/thread
Men hur fasen man skriver för att få in det i en url så det bara blir textlänk..det vete fan..
Undrar om man kan skriva [thread][url=etc..?
Ja gör det! Tacka oss ordentligt i första numret! Och vi får väl inbjudan till alla kändismingelpartyn du får gå på sen va?
- Comment
Comment
-
MSF. Tack.
Håller på med en till nu, och denna känns RIKTIGT lyxig, lägger upp den så fort den är klar! Den gamla känns väldigt "B" nu när jag håller på med denna.
JR.
hahaha. Ine på Spy Bar: "det här är Jessica Rabbit, det här är TequilaLady, det här är MsFantasia, den här tjejen heter Boubou, det här är Lover, här är Starfriend.." (ni som inte blev nämnda ska inte bli ledsna)
Undrar vad folk skulle tro om oss inne på SB.
- Comment
Comment
-
Originally posted by turbotrolletMSF. Tack.
Håller på med en till nu, och denna känns RIKTIGT lyxig, lägger upp den så fort den är klar! Den gamla känns väldigt "B" nu när jag håller på med denna.
JR.
hahaha. Ine på Spy Bar: "det här är Jessica Rabbit, det här är TequilaLady, det här är MsFantasia, den här tjejen heter Boubou, det här är Lover, här är Starfriend.." (ni som inte blev nämnda ska inte bli ledsna)
Jättefint hur som helst
- Comment
Comment
-
Ju mer du jobbar i photoshop desto mer kommer du lära dig och desto mer kommer du inse att du aldrig lär dig alltingOriginally posted by turbotrolletMSF. Tack.
JR.

Men övning ger färdighet och du har ju talang det syns, så fortsätt lek och ta ut svängarna ordentligt.
Vet inte om du kan det här redan, men annars kommer här ett tips.
När jag arbetar med en bild så gör jag alltid så att jag skapar alltid ett nytt lager av orginalbilden innan jag gör något. Om jag sedan gör ett misstag räcker det att radera lagret jag gjorde fel i och inte hela bilden.
- Comment
Comment
-
De kommer ju förstås att känna sig vääääldigt ärade av vår närvaro!Originally posted by turbotrolletMSF. Tack.
JR.
Ska bli kul att se deras förvånade miner när vi kommer. Ska ha autografblocket redo för Vickan och E-type och dom
(slog jag mej hårt i huvet när jag ramla ur sängen i morse? Ja..)
Spännande! Ska bli kul att se nya bilden när den blir färdig!
- Comment
Comment
-
Alice. Förlåt..
Millou.Tack.
Ja, min avatar gillar jag oxå.. en hel hög med puppies!! 
MSF. Tack, ska komma ihåg det.. jag jobbar ganska snabbt numera, med just det där du nämnde, så jag vet inte hur jag gör själv..
Ska tänka på det nästa gång. 
JR. ja, hahahaha.. de kommer bli så glada att alla Tornasare är på besök.
HÄR är min nya, den är jag RIKTIGT nöjd med.
- Comment
Comment

Guuud va läckert! Den där blåa bakgrunden och isblocken vart ju jättebra!

Comment