hehe, jahaaa ja det lät ju skitenkelt
men trodde du kanske hade en färdig pensel eller nåt.
Sticker iväg o fixar en nu
Sticker iväg o fixar en nu
så när jag får ett riktigt jobb, då kommer jag få in pengar.. kanske min "glädje" kommer tillbaka då? Kanske jag kommer orka mer då? Men just nu känner jag inte för nåt.. förutom photoshop! 

och så satsar jag på ett sommarjobb nu, och på en fortsatt anställning.
Dessvärre hade jag lite svårt för det där med framkallning... vilket medel man skulle ha i osv. osv.. och stå och slå och hålla tid osv.. en gång förstörde jag en hel rulle som jag och 4 andra använt.. fy fan!
som "tur" var så var det "studiobilder", så det var bara att fota om...
och så satsar jag på ett sommarjobb nu, och på en fortsatt anställning.
Dessvärre hade jag lite svårt för det där med framkallning... vilket medel man skulle ha i osv. osv.. och stå och slå och hålla tid osv.. en gång förstörde jag en hel rulle som jag och 4 andra använt.. fy fan!
som "tur" var så var det "studiobilder", så det var bara att fota om...
..får väl skriva om allt igen dårrå..
..så mina negativ blev bäst när läraren framkallade mina bilder
..Men jag skrev perfekt..det blev årets bild som julkort till mamma å pappa
..får väl skriva om allt igen dårrå..
..så mina negativ blev bäst när läraren framkallade mina bilder
..Men jag skrev perfekt..det blev årets bild som julkort till mamma å pappa
hehe.

hehe.

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment