Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klar med mitt jobb i photoshop!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JessicaRabbit
    Wow!Guuud va läckert! Den där blåa bakgrunden och isblocken vart ju jättebra!

Ja, och så färgen på "Licious" till, kontraser.. Ja, jag är nojd, den blev dock lite tom.. men hellre för lite än få mycket på omslaget.

Comment

kunde bara se den sista men sketasnögg var den ! bra jobbat!!

du kan ju få jobb hos spendrups sen när han startar eget !!

Comment

Originally posted by turbotrollet
        Alice. Förlåt..

Millou.Tack. Ja, min avatar gillar jag oxå.. en hel hög med puppies!!

MSF. Tack, ska komma ihåg det.. jag jobbar ganska snabbt numera, med just det där du nämnde, så jag vet inte hur jag gör själv.. Ska tänka på det nästa gång.

JR. ja, hahahaha.. de kommer bli så glada att alla Tornasare är på besök.

HÄR är min nya, den är jag RIKTIGT nöjd med.

http://i48.photobucket.com/albums/f2...Liciousno2.jpg
        Fan vad snyggt TT..hur lyckas du med detta?? *jag är grön just nu*

Klart du ska vara riktigt riktigt j-vla nöjd,för himla snygg är det

Väntar med spänning att denna tidning snart kommer ut härligt namn du har på den och vilket fint jobb du gjort..*ska köpa jag lovar*..så nu får du allt fixa någon med stålar som kan göra din tidning..se sååååå ut och leta

Comment

Boubou. Jaså, vad är det för jobb?

Starfriend. Haha, ja, jag har ett namn på ett magasin, och EN bra framsida... Men frågan är om jag kan skriva långa reportage osv. osv. osv.

Kanske att jag bara står för namnet och alla framsidor? Då hade jag visserligen varit jäääävligt nöjd! hehe. Men lite mer träning då kanske.
          Tack, oxå!

Comment

Han ska utbilda sig till webbdesigner om ett år. Så om tre år så där så kommer han starta upp egen firma, som webbdesigner
            Om du också utbildar dig så får du typ garanterat jobb hos honom Och får designa hemsidor och så
            jag menar - du har ju helt klart talang för det !!

samma med Duke och Paci (?) Det kan ju bli en ganska stor liten firma

Comment

Boubou. Åh, vill oxå "utbilda" mig till Webbdesigner.. hur gör man?? Eller är det högskola?

Har gjort ett nytt omslag idag. Ett haltomhalvt svart/vitt sådant.. kan inte komma på att jag sett svartvita omslag till modemagasin i butiker någon gång(?)

Comment

Boubou. Åh, vill oxå "utbilda" mig till Webbdesigner.. hur gör man?? Eller är det högskola?

Har gjort ett nytt omslag idag. Ett haltomhalvt svart/vitt sådant.. kan inte komma på att jag sett svartvita omslag till modemagasin i butiker någon gång(?)

http://i48.photobucket.com/albums/f2...Liciousno3.jpg
                Du är riktigt duktig ju !

utbildningen är på högskolan ja, men den som han ska gå kan (ska) man läsa via internet. Så du kan sitta på din ö och plugga och samtidigt extrajobba (om du får jobb) den är på två år, så det är kanske lagom länge å plugga ?

Comment

Originally posted by Boubou
                  Du är riktigt duktig ju !

utbildningen är på högskolan ja, men den som han ska gå kan (ska) man läsa via internet. Så du kan sitta på din ö och plugga och samtidigt extrajobba (om du får jobb) den är på två år, så det är kanske lagom länge å plugga ?

Men, WOW!

Hur mycket kostar det? Och hemsida till "högskolan"?

Tack förresten. I love photoshop!!!!

Comment

Men, WOW!

Hur mycket kostar det? Och hemsida till "högskolan"?

Tack förresten. I love photoshop!!!!
                    http://www.hv.se/extra/pod/ Högskolan i Trollhättan/Uddevalla.
                    Du söker dit, blir antagen, får bidrag från CSN där du även kan ta lån om det behövs (beroende på om du jobbar eller inte)

Lycka till !

Comment

Originally posted by Boubou
                      http://www.hv.se/extra/pod/ Högskolan i Trollhättan/Uddevalla.
                      Du söker dit, blir antagen, får bidrag från CSN där du även kan ta lån om det behövs (beroende på om du jobbar eller inte)

Lycka till !
                      Tack, måste givetvis tänka på det..

Comment

Starfriend. Haha, ja, jag har ett namn på ett magasin, och EN bra framsida... Men frågan är om jag kan skriva långa reportage osv. osv. osv.

Kanske att jag bara står för namnet och alla framsidor? Då hade jag visserligen varit jäääävligt nöjd! hehe. Men lite mer träning då kanske.
                        Tack, oxå!
                        Ja du kan stå för namnet och framsidan....Du kan ha någon som skriver några långa intressanta repotage,men tror att du skulle kunna fixa några sidor även du..Finns ju mycket som du brinner för och som du är intresserad av..så är du ju himla bra på att skriva.,så några sidor i din tidning skulle lätt du kunna stå för...................så ut och leta efter pengar nu eller skicka in dina bidrag till nån snubbe som kan det här Tycker att Boubous tips verkar bra

Comment

Alice. Förlåt..

Millou.Tack. Ja, min avatar gillar jag oxå.. en hel hög med puppies!!

MSF. Tack, ska komma ihåg det.. jag jobbar ganska snabbt numera, med just det där du nämnde, så jag vet inte hur jag gör själv.. Ska tänka på det nästa gång.

JR. ja, hahahaha.. de kommer bli så glada att alla Tornasare är på besök.

HÄR är min nya, den är jag RIKTIGT nöjd med.

http://i48.photobucket.com/albums/f2...Liciousno2.jpg
                          guuuud va snyggt!!!!

Hur gör du så
                          Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Starfriend. Just nu är jag i en period i mitt liv när jag inte känner för någonting.. jag känner inte för att plugga, jag känner inte för att ta tag i mitt fotande som jag pratat en del om.. alltså, köpa kamera och sånt.. jag är pank och det tär på en.. så när jag får ett riktigt jobb, då kommer jag få in pengar.. kanske min "glädje" kommer tillbaka då? Kanske jag kommer orka mer då? Men just nu känner jag inte för nåt.. förutom photoshop!

MissTaken. Hur gjorde jag vad?

Här har jag gjort ännu en, eller snarare gjort om min första jag visade.. så nu är jag nöjd med den oxå.

Comment

MissTaken. Hur gjorde jag vad?

Här har jag gjort ännu en, eller snarare gjort om min första jag visade.. så nu är jag nöjd med den oxå.

http://i48.photobucket.com/albums/f2...Liciousno1.jpg
                              Ja sådär så det ser ut som en tidning

skitsnygg
                              Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Originally posted by MissTaken
                                Ja sådär så det ser ut som en tidning

skitsnygg
                                Det är superenkelt.

Hitta en bakgrund, fixa en bild på en kändis (eller vad du nu vill ha på framsidan), fixa bakgrunden så bara kändisen syns, klistra på på bakgrunden, skriv i alla texter du vill ska synas.. Klart! Bra beskrivet va?

Alltså.. kan du fixa alla Dina kändisbilder - lagerpålager (som inte jag kan) - då måste du kunna detta.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X