Originally posted by JessicaRabbit
Ja, och så färgen på "Licious" till, kontraser..

härligt namn du har på den och vilket fint jobb du gjort..*ska köpa jag lovar*..så nu får du allt fixa någon med stålar som kan göra din tidning..se sååååå ut och leta
Men frågan är om jag kan skriva långa reportage osv. osv. osv.

den är på två år, så det är kanske lagom länge å plugga ?

den är på två år, så det är kanske lagom länge å plugga ?

Men frågan är om jag kan skriva långa reportage osv. osv. osv.
Tycker att Boubous tips verkar bra

så när jag får ett riktigt jobb, då kommer jag få in pengar.. kanske min "glädje" kommer tillbaka då? Kanske jag kommer orka mer då? Men just nu känner jag inte för nåt.. förutom photoshop! 

Bra beskrivet va? 
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment