Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: VÅRA EGNA Bilder!

Originally posted by starfriend View Post
    okej..klättra dårrå,men se glad ut..näääääää där går gränsen..

Vilken runda ni gjorde,måste varit en upplevelse man aldrig glömmer,låter himla mysigt,härligt,spännande och jobbigt att vara med om allt det där...
    Då får du göra som jag och klättra först, då är det ingen som ser hur du ser ut.

Vi har vandrat ca 180 mil sammanlagt mellan -89 och -04.

Det brukar bli olika långt varje gång jag räknar direkt ur minnet, jag måste titta efter ordentligt någongång i dagböckerna.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Fina bilder & barn Lucina..
      Tack Staren!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by gason View Post
        Då får du göra som jag och klättra först, då är det ingen som ser hur du ser ut.

Det brukar bli olika långt varje gång jag räknar direkt ur minnet, jag måste titta efter ordentligt någongång i dagböckerna.
        Värkligen bra gjort och så duktigt...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

hahaha..ja det får ja nog göra,om det bli så att jag nångång kommer dit..

Men tror inte alls detta äventyr e något för min gubbe,han är våglig han är stark..men har inte alls någon balans till att just klättra över ostabila hängbroar och jag åker ju inte iväg utan honom på ett sådant äventyr..
          hehehe..snart blir det kanske 280 mil,man har ju en tedens till att överdriva ibland.. är det inte ca 280 mil ner till Benidorm??..dit har jag vandrat..mä bil.

Comment

Ville bara klistra in några nya....bl.a.....när Tintin snor cheezedoddles..

Jag ska passa Sara och Simba i midsommar.
            Attached Files
            Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
              Ville bara klistra in några nya....bl.a.....när Tintin snor cheezedoddles..

Jag ska passa Sara och Simba i midsommar.

Vilka fina katter ..... den var rolig när Tintin snor cheezdoddles.........

Comment

Tror du inte? Nej, ärligt talat så är en sån bro ganska extrem, jag har bara sett dem i Norge dessutom. Svenska konstruktionerna är som regel mycket stabilare.
                Våga knappt tänka hur dylika broar ser ut i mer avlägsna länder än Sverige och Norge.
                Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

hahaha..ja det får ja nog göra,om det bli så att jag nångång kommer dit..

Men tror inte alls detta äventyr e något för min gubbe,han är våglig han är stark..men har inte alls någon balans till att just klättra över ostabila hängbroar och jag åker ju inte iväg utan honom på ett sådant äventyr..
                  hehehe..snart blir det kanske 280 mil,man har ju en tedens till att överdriva ibland.. är det inte ca 280 mil ner till Benidorm??..dit har jag vandrat..mä bil.
                  Den nya semstertrenden:
                  Bilvandring

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                    Våga knappt tänka hur dylika broar ser ut i mer avlägsna länder än Sverige och Norge.
                    Kanske så här...

Eller så här...

-

Comment

Originally posted by TMM View Post
                      Kanske så här...

Eller så här...

Nä fy attans Är de du som går på den första bilden
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Kanske så här...

Eller så här...

Får svindel......fy attans vad högt.
                        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Kanske så här...

Eller så här...

Precis de varianterna man sett i flera filmer bland annat.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                            Tyvärr så är min son så alllergisk..mot hund och katt.
                            Men dem har fågel (Lillan), fiskar och en vattensköldpadda (Jocke) hemma hos sig.
                            Då förstår jag.. Inte kul med allergier mot djur. Inte mot något överhuvudtaget.

Comment

Jag har faktiskt haft bilder på mig postade. Fast det är ganska länge sedan, senast var nog drygt ett år sedan ungefär.
                              Det är kanske dags för en repris med lite semesterbilder till alla intresserade.
                              Alla ointresserade får blunda en stund.
                              Har också sett någon av bilderna .. tror jag. Men aldrig att någon fått lurat mig att gå på den bron. Aldrig!
                              Fast jag tror ju förstås att du gick över för o hämta vatten..

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                                Har också sett någon av bilderna .. tror jag. Men aldrig att någon fått lurat mig att gå på den bron. Aldrig!
                                Fast jag tror ju förstås att du gick över för o hämta vatten..
                                Hmm, givetvis. Det är alltid bättre vatten på andra sidan bron. Eller hur det nu var.

Tycker du att dessa broar ser bättre ut?
                                Attached Files
                                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X