Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• har alltid gillat oldsberg.....verkar vara en skön snubbe.......

Comment

• SNOWFLAKE !!...va e du vännen....???.....vill spela juh.......

Comment

• alamo e jag på......

Comment

• Originally posted by LeCot
          alamo e jag på......
          Sorry att du inte fick piska mig i poker igår.. men jag kände att jag inte klarade ännu ett nederlag

Men glöm inte att tjoa nästa gång du är inne... jag börjar ladda upp redan nu

Pssst! Vad fasen är den där sidopotten för något, du vet den som ploppar upp ibland
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
            Sorry att du inte fick piska mig i poker igår.. men jag kände att jag inte klarade ännu ett nederlag

Men glöm inte att tjoa nästa gång du är inne... jag börjar ladda upp redan nu

Pssst! Vad fasen är den där sidopotten för något, du vet den som ploppar upp ibland
            Har aldrig sett någe som ploppar upp....inte där iaf . Nu behöver jag koppla av en stund...och då är Texas Hol Em perfekt......

Comment

Har aldrig sett någe som ploppar upp....inte där iaf . Nu behöver jag koppla av en stund...och då är Texas Hol Em perfekt......
              Tack för igår Cotten! Jag lyckades ju vinna 8 000 igår (fasen att det inte är riktiga pengar)

Hmm... har du inte en side-pot utan en "gubbe-i-lådan" som ploppar upp hos dig
              Men tänk på det där med side-pot, jag fattar ingenting för ibland är det ju inte den som har vunnit huvudpotten som får sidopotten
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Hoppas julen varit bra pokerlovers.....

Comment

Hoppas julen varit bra pokerlovers.....
                  Självklart! Hoppas den varit bra för dig med!

Comment

Självklart! Hoppas den varit bra för dig med!
                    ska du spela någe i mellandagarna? Jag ska nog spela lite ikväll.

Comment

ska du spela någe i mellandagarna? Jag ska nog spela lite ikväll.
                      Jag spelar just nu och är verkligen upptagen med att förlora ... det är mycket nu ....

Comment

Jag spelar just nu och är verkligen upptagen med att förlora ... det är mycket nu ....
                        Det vänder nog. Hade gärna hakat på, men ska fixa lite med middan.

Comment

• Nu jäklar så ska jag sopa banan med alla nadra kortsapelare i kväll

Comment

Nu jäklar så ska jag sopa banan med alla nadra kortsapelare i kväll
                            Jag och skorpan är i Helsingborg

Comment

Jag och skorpan är i Helsingborg
                              kommer

Comment

• Dötrist ställe tornevalls har blivit. Bara en massa jävla tjat om banningar censur osv. Asch....drar och spelar kort....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X