Originally posted by LeCot
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Texas Hold Em
Collapse
X
-
Jag säger detsamma, har haft skitkul... du slog mig igen ..... flera gånger.Originally posted by LeCotTackar SnowFlake för en jätte trevlig kväll vid pokerbordet.......jag uppskattar verkligen våra stunder där Snow.......

Hmm.. tror det är dax för dig att börja spela på medium nu Cotten
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Nåja...du vann över mej oxå......Originally posted by snowflakeJag säger detsamma, har haft skitkul... du slog mig igen ..... flera gånger.
Hmm.. tror det är dax för dig att börja spela på medium nu Cotten
...kan varmt rekommendera micronivån.......
- Comment
Comment
-
Mitt enda råd som jag kan ge er är o spela pengarna på dom låga borden. Att placera pengar rätt är inte lätt...och det är precis det som ni kommer o ställas inför. Alla marker ni satsar är = eran framtid runt bordet, och övrig framtid också för den delen
Last edited by Mellon; 2005-12-13, 17:18.
- Comment
Comment
-
Jaha då var det fredag igen ........ och dax för lite fredagspisk av Cotten antar jagOriginally posted by LeCotSökes....Pokerkompisar......vilka e duktiga på tornevalls.se....?......jo Snowflake,Skorpan och Mellon.......vad sägs om fredag?.....sugna att få pisk av mej........
?
Har gjort vissa förberedelser med en mjuk kudde på stolen...
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment

Ok då kommer jag.....
Comment