har alltid gillat oldsberg.....verkar vara en skön snubbe.......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Texas Hold Em
Collapse
X
-
Sorry att du inte fick piska mig i poker igår.. men jag kände att jag inte klarade ännu ett nederlagOriginally posted by LeCotalamo e jag på......
Men glöm inte att tjoa nästa gång du är inne... jag börjar ladda upp redan nu
Pssst! Vad fasen är den där sidopotten för något, du vet den som ploppar upp ibland
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Har aldrig sett någe som ploppar upp....inte där iafOriginally posted by snowflakeSorry att du inte fick piska mig i poker igår.. men jag kände att jag inte klarade ännu ett nederlag
Men glöm inte att tjoa nästa gång du är inne... jag börjar ladda upp redan nu
Pssst! Vad fasen är den där sidopotten för något, du vet den som ploppar upp ibland
. Nu behöver jag koppla av en stund...och då är Texas Hol Em perfekt......
- Comment
Comment
-
Tack för igår Cotten!Originally posted by LeCotHar aldrig sett någe som ploppar upp....inte där iaf
. Nu behöver jag koppla av en stund...och då är Texas Hol Em perfekt......
Jag lyckades ju vinna 8 000 igår (fasen att det inte är riktiga pengar)
Hmm... har du inte en side-pot utan en "gubbe-i-lådan" som ploppar upp hos dig
Men tänk på det där med side-pot, jag fattar ingenting för ibland är det ju inte den som har vunnit huvudpotten som får sidopotten
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Jag spelar just nu och är verkligen upptagen med att förlora ... det är mycket nu ....Originally posted by LeCotska du spela någe i mellandagarna? Jag ska nog spela lite ikväll.
- Comment
Comment

så ska jag sopa banan med alla nadra kortsapelare i kväll
Comment