Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snowflake
    Hallå Cotten! Vart är du .................. det är dax nu!!!
    okidoki....i am ready?........vi spelar micro nivån va !?.........

Comment

Originally posted by LeCot
      okidoki....i am ready?........vi spelar micro nivån va !?.........
      Allt för dig!!! Vilket bord?
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Allt för dig!!! Vilket bord?
        det får du välja...sitter på annaba just nu.....men de e fullt.....

Comment

det får du välja...sitter på annaba just nu.....men de e fullt.....
          Jag sätter mig på waitinglist och ska fråga Sunny om hon också vill vara med..... Scorpan är i telefon så han kommer när han kommer................................. eh och hur lät det
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Jag sätter mig på waitinglist och ska fråga Sunny om hon också vill vara med..... Scorpan är i telefon så han kommer när han kommer................................. eh och hur lät det
            Då är skorpan snart klar då .....skriv vilket bord ni går till så kommer jag.....e på annaba så länge (micro)

Comment

plus minus noll......kort sammanfattning av mina timmar på BETTSON denna kväll.......

Comment

Nu drar jag till Bettson och spelar kort...ha de gott folks

Comment

Nu drar jag till Bettson och spelar kort...ha de gott folks
                  Och jag kom precis därifrån Ska du spela något efter Idol?

Vad har du hittat bakom havregrynen ikväll då eftersom du springer som en besatt

Comment

Och jag kom precis därifrån Ska du spela något efter Idol?

Vad har du hittat bakom havregrynen ikväll då eftersom du springer som en besatt
                    ......Tomt bakom havregrynen e jag rädd..... ......Spelar du efter IDOL så ska jag såklart oxå spela......

Comment

......Tomt bakom havregrynen e jag rädd..... ......Spelar du efter IDOL så ska jag såklart oxå spela......
                      Spelar du fortfarande på micro eller har du hamnat på medium som jag? Jag kikar in här igen efter Idol

Igår när jag spelade så var det en tjej som hette mrs chimps och när hon vann så sa jag: Nice Chimps.... sen började alla spelarna från staterna att skratta och säga: Nice Chimps.... damn funny lol
                      Hmm... undrar vad jag sa egentligen, vågade liksom inte fråga
                      Men kul hade vi igår och idag har jag fått mail från en kille från Maryland så jag tänkte jag skulle träna min engelska lite

Comment

Spelar du fortfarande på micro eller har du hamnat på medium som jag? Jag kikar in här igen efter Idol

Igår när jag spelade så var det en tjej som hette mrs chimps och när hon vann så sa jag: Nice Chimps.... sen började alla spelarna från staterna att skratta och säga: Nice Chimps.... damn funny lol
                        Hmm... undrar vad jag sa egentligen, vågade liksom inte fråga
                        Men kul hade vi igår och idag har jag fått mail från en kille från Maryland så jag tänkte jag skulle träna min engelska lite
                        E fortfarande på micro jag...ja e fegis eller nåt. Chimps....e inte det en förkortning på chimpanser ?? ...eller nåt .....fina apor med andra ord....klart de skrattade...... .....Långt till Maryland juh......

Comment

E fortfarande på micro jag...je e fegis eller nåt. Chimps....e inte det en förkortning på chimpanser ?? ...eller nåt .....fina apor med andra ord....klart de skrattade...... .....Långt till Maryland juh......
                          Ja det är långt till Maryland men det är kul att träna sin engelska...... neeeeeeeej Cotten jag flörtar inte

Jo jag vet att chimps är chimpans men så säger en på jobbet att det nog är ett slanguttryck för rumpa/häck

Comment

Ja det är långt till Maryland men det är kul att träna sin engelska...... neeeeeeeej Cotten jag flörtar inte

Jo jag vet att chimps är chimpans men så säger en på jobbet att det nog är ett slanguttryck för rumpa/häck
                            Fin Häck....... ......nu förstår jag ännu mer varför de skrattade....vi kanske ska hålla oss till det gamla hederliga svenska språket när vi spelar..... ......Snowflake....flörtar inte....?????....... .........

Comment

skriver litta i "gästboken".....

Comment

Fullt på Betsson !!......snyft......klena servrar.....buhu.......

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X