Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LeCot
    Nu borta för annat Snow......kommer in senare. Kanske mer kort..?..för det var enna segt nu.....
    Ja fy fasen vilka tråkiga människor Det är bara att ropa så kommer jag Men det är roligare på medium jag lovar
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Ja fy fasen vilka tråkiga människor Det är bara att ropa så kommer jag Men det är roligare på medium jag lovar
      Då testar jag medium nån gång efter Riket.....ska ropa......

Comment

• drar o spelar en stund.....

Comment

• tack för kampen Snow ...nu sova..... Ser fram emot nästa gång vid bordet.....

Comment

tack för kampen Snow ...nu sova..... Ser fram emot nästa gång vid bordet.....
            Tack själv! Fasen vad kul det var och jag gick med vinst! Sov gott!
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Kul att det går bra för er flickor

Comment

• Tack Mellon . Ska spela senare idag oxå....så hör av dej snow om du e sugen ...och ni andra oxå så klart om ni vill.

Comment

• Här är en som har nollkoll på poker ..jag har trott denna Texas hold em är nån häst på solvalla eller möjligen nåt litet innebandylag..men nu gick jag in och kollade vad det var för nåt...döm om min förvåning

Saliga är de ovetande

Comment

• Originally posted by alice
                    Här är en som har nollkoll på poker ..jag har trott denna Texas hold em är nån häst på solvalla eller möjligen nåt litet innebandylag..men nu gick jag in och kollade vad det var för nåt...döm om min förvåning

Saliga är de ovetande
                    ...annars ett bra namn på en häst....

Comment

• Dax för poker igen...drar till Bettson.

Comment

Dax för poker igen...drar till Bettson.
                        Nu är jag äntligen färdig med julklapparna.. i alla fall så gott som
                        Ska genast leta upp dig och ge dig lite pisk i poker
                        Tack Mellon... visst är det kul när det går bra och när man har kul sällskap vid bordet

Alice! Du är ju bara för underbar *gnägg gnägg*

Comment

Nu är jag äntligen färdig med julklapparna.. i alla fall så gott som
                          Ska genast leta upp dig och ge dig lite pisk i poker
                          Tack Mellon... visst är det kul när det går bra och när man har kul sällskap vid bordet

Alice! Du är ju bara för underbar *gnägg gnägg*
                          Där e juh Snowflake !!!!!

Comment

• hoppar in på bettson runt 21.30....e där från o till under kvällen tills jag lägger mej.....så du vet Snowflake.....

Comment

hoppar in på bettson runt 21.30....e där från o till under kvällen tills jag lägger mej.....så du vet Snowflake.....
                              Men hallå eller..... kan du inte skriva vart du är..
                              Nu sätter jag mig i lobbyn och väntar på dig!!

Såg på "På spåret" och Oldsberg kommenterade göteborgarnas humor... "Vi är så roliga att vi nästan inte står ut med oss själva

Comment

Men hallå eller..... kan du inte skriva vart du är..
                                Nu sätter jag mig i lobbyn och väntar på dig!!

Såg på "På spåret" och Oldsberg kommenterade göteborgarnas humor... "Vi är så roliga att vi nästan inte står ut med oss själva
                                fastnade i telefon.....hoppar till bettson nu.....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X