Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ROPAR PÅ SNOWFLAKE .!....min poker syster.......

Comment

• Kanskje man skulle prøve et slag poker ?

*leter etter bettson.com
      Lenge Leve Kong Carl Fredrik 1.
      Hmm. . ? Trodde Opera var standard, jeg........ Leta på http://www.theinternationals.biz Här e jag jämnt.

Comment

• Originally posted by LeCot
        Dötrist ställe tornevalls har blivit. Bara en massa jävla tjat om banningar censur osv. Asch....drar och spelar kort....
        Kanhända du själv kan ha något att bidraga med till att göra Tornevalls bättre.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

• Originally posted by Villeparisis
          Kanhända du själv kan ha något att bidraga med till att göra Tornevalls bättre.
          Ja räcker inte min pokertråd till för att göra vardagen en aning gladare och ljusare på tornevalls

Comment

Ja räcker inte min pokertråd till för att göra vardagen en aning gladare och ljusare på tornevalls
            Men Cotten är du inne! Känner du dig bättre nu.. hmm tror att du kanske kan ha smittat mig

Självklart bidrar den här tråden till att göra Tornevalls bättre, blir glad varje gång jag är här. Du missade en skitkul kväll igår, så det måste vi ta igen sen.
            Har du fortfarande inte sett någon side-pot?
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Självklart !
              Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

• Originally posted by snowflake
                Men Cotten är du inne! Känner du dig bättre nu.. hmm tror att du kanske kan ha smittat mig

Självklart bidrar den här tråden till att göra Tornevalls bättre, blir glad varje gång jag är här. Du missade en skitkul kväll igår, så det måste vi ta igen sen.
                Har du fortfarande inte sett någon side-pot?
                Ja så ofta som vi sitter och trängs kring ett pokerbord så är det inte konstigt om jag smittat dej med min förskylning . Du får visa mej nästa gång vi spelar vad en sidepott är.

Comment

• Nu till Bettson igen....ska kolla om jag ser de där sidopottarna oxå som kära Snowflake pratar om......

Comment

Nu till Bettson igen....ska kolla om jag ser de där sidopottarna oxå som kära Snowflake pratar om......
                    Men Cotten .. jag, gordon och print är på micro
                    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                      Men Cotten .. jag, gordon och print är på micro
                      drar dit

Comment

• Jag vann med A+A Snowflake !!!!!

Comment

Jag vann med A+A Snowflake !!!!!
                          Åh....... det gjorde inte jag... det har ALDRIG hänt .... men jag har haft en väldigt kul kväll. Fasen... jag glömde bort side-pot
                          Ja ja.. det går väl fler tåg

Comment

• känner att det är i kväll det ska ske......det där stora......det där som skiljer kvinnorna från mössen (ej bokstavligt )...kvällen då jag äntligen passerar 30 000 $ på bettson.......

Comment

känner att det är i kväll det ska ske......det där stora......det där som skiljer kvinnorna från mössen (ej bokstavligt )...kvällen då jag äntligen passerar 30 000 $ på bettson.......
                              ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT DIG TILL MEDIUM!!! Det var på tiden.. och nu har du bara 2 500 kvar till 30 000
                              Och vi har goa människor vid bordet också

Comment

• Mäkta stolt e jag över mitt spel igår kväll. Jag vann 60 % av gårdagskvällens givar.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X