Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Villeparisis
    Självklart !
    Ville e tystad av ledningen .....förlåt....lät så kul....

Comment

• nu en liten matpaus.....sen poker igen. Fredag !?.....gå ut?!.....vaffö då?.....ska juh spela poker......

Comment

• Originally posted by LeCot
        nu en liten matpaus.....sen poker igen. Fredag !?.....gå ut?!.....vaffö då?.....ska juh spela poker......
        Fasen.. jag missade dig igår tydligen men dom sa att du varit inne och spelat . Hoppas du vann en massa, hmm du är ju ikapp mig snart
        Psst! Har du sett side-pot ännu?
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Sorry Cotten att jag bara försvann. Jag skulle bara byta plats och sen kom jag inte in igen. När jag sen skulle logga in var servern full
          Men vi ses imorgon
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Vi saknade dej ikväll kära pokersyster...... ......iaf jag och nbprint.....vi häckade ihop nästan hela kvällen.....hoppas allt är bra SnowFlake.....

Comment

Vi saknade dej ikväll kära pokersyster...... ......iaf jag och nbprint.....vi häckade ihop nästan hela kvällen.....hoppas allt är bra SnowFlake.....
              Åh vad söta ni är... "my pokersister" och "my favorite Canadian"! Men jag tror inte det gick någon större nöd på er eftersom ni två hade sällskap av varandra därinne
              Har äntligen kravlat mig upp över 50 000-strecket igen efter att ha haft en ruskig svacka. Har fortfarande inte förstått det där med side-pot

Eftersom jag lämnar forumet p g a alla som blivit bannade så får vi väl snacka vidare vid pokerbordet eller via PM.

Last edited by snowflake; 2006-02-07, 12:00.

Comment

• Originally posted by snowflake
                Åh vad söta ni är... "my pokersister" och "my favorite Canadian"! Men jag tror inte det gick någon större nöd på er eftersom ni två hade sällskap av varandra därinne
                Har äntligen kravlat mig upp över 50 000-strecket igen efter att ha haft en ruskig svacka. Har fortfarande inte förstått det där med side-pot

Eftersom jag lämnar forumet p g a alla som blivit bannade så får vi väl snacka vidare vid pokerbordet eller via PM.

Vi måste reda ut det där med "sidepot" en gång för alla.....har inte förstått va de e för någe heller.
                Här ska inte lämnas någe forum....va e de för prat.....

Comment

• Nu väck för annat. Ha de Folks !

Comment

• Har testat svenska spels poker sajt. satte in ett par hundringar härom dagen. Bland det tråkigaste jag upplevt i poker väg... är rädd för att SV SPEL tar död på mitt poker intresse och undviker därför nyss nämnda stalle.

Comment

• lovade print att hälsa till snow. nu e de gjort.

Comment

Har testat svenska spels poker sajt. satte in ett par hundringar härom dagen. Bland det tråkigaste jag upplevt i poker väg... är rädd för att SV SPEL tar död på mitt poker intresse och undviker därför nyss nämnda stalle.
                        Heeeeeeeeeej Cotten! Jag tyckte det var kul i början men jag har också tröttnat på det stället.

Originally posted by LeCot
                        lovade print att hälsa till snow. nu e de gjort.
                        Åh... hälsa så mycket tillbaka till my favorite Canadian, har inte pratat med honom på evigheter. Jag måste nog ta mig i kragen och spela lite poker ikväll kanske, har inte varit där på månader. Jaha... du har inte saknat mig alls eller?

Comment

Heeeeeeeeeej Cotten! Jag tyckte det var kul i början men jag har också tröttnat på det stället.

Åh... hälsa så mycket tillbaka till my favorite Canadian, har inte pratat med honom på evigheter. Jag måste nog ta mig i kragen och spela lite poker ikväll kanske, har inte varit där på månader. Jaha... du har inte saknat mig alls eller?
                          Det är fler än mej och Print som saknar dej Snow. välkommen tebax till Bettson

Comment

Vi saknar dig massor men Lecot hjälper mig

Comment

• Sv: Texas Hold Em

har förlorat allt självförtroende vad mitt pokerspelande anbelangar. Och alla vet vad som händer en Texas Hold Em spelare utan självförtroende vid spelborden..... kort sagt... fram med fia spelet.

Comment

• Sv: Texas Hold Em

Originally posted by LeCot View Post
                                har förlorat allt självförtroende vad mitt pokerspelande anbelangar. Och alla vet vad som händer en Texas Hold Em spelare utan självförtroende vid spelborden..... kort sagt... fram med fia spelet.
                                Hmm..... det verkar som jag får spela fia med dig Jag har hållt utkik efter dig, floppy, print, Carter och uhhuh men ingen av er har jag sett till

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X