Originally posted by samuel
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Men vännen, tusen miljoner kramarOriginally posted by jakobineSorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
Derfor har jeg vært helt satt ut..
Jeg og 3 andre venner var inne på ulykke plassen og la ned blomster og tente lys for han i dag, og da var plassen full av blomster fra før. pluss et bilde av han på plassen.
Uansett jeg ville bare at dere skulle vite hvorfor jeg ikke har vært på i dag.
Comment
-
Kjære jakobine jeg er så lei meg, jeg føler med deg,det er alt for mye som hender av sånt for tiden, man blir uten gode nok ord å si i slike situasjoner, men du vet at du kan kontakte meg om og når du føler for det.Originally posted by jakobineSorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
Jeg og 3 andre venner var inne på ulykke plassen og la ned blomster og tente lys for han i dag, og da var plassen full av blomster fra før. pluss et bilde av han på plassen.
Ta vare på deg selv nå
:kastkyss:Comment
-
Han hadde kreft (canser) for 6 år siden, og klarte å bekjempe den.. og han var i Thailand under suamien og overlevde den.. og så skulle noe så tragisk som dette skje.. under en mc ulykke som ingen vet hva som skjedde, ikke stor fart og mc hadde han kjørt i mange år.. og var en sikker og dyktig mc fører, men det regnet da han kjørte hjem, og han har vel fått en skrens på mc. uansett det hjelp litt å skrive dette ned.. sorry det ble her inne..
Men alt i livet er ikke bare humor. livet er jo opp og ned for oss alle ..[I][COLOR=darkred]TrComment
-
Ja det er jo helt meningsløstOriginally posted by jakobineHan hadde kreft (canser) for 6 år siden, og klarte å bekjempe den.. og han var i Thailand under suamien og overlevde den.. og så skulle noe så tragisk som dette skje.. under en mc ulykke som ingen vet hva som skjedde, ikke stor fart og mc hadde han kjørt i mange år.. og var en sikker og dyktig mc fører, men det regnet da han kjørte hjem, og han har vel fått en skrens på mc. uansett det hjelp litt å skrive dette ned.. sorry det ble her inne..
Men alt i livet er ikke bare humor. livet er jo opp og ned for oss alle ..
Du vet at jeg har jo sett mange mculykker og det er jo dessverre mange gode førere blant dem, så alt for ofte er det bilførerens feil, som ikke ser dem osv. Dette var veldig trist jakobine:kastkyss:Comment
-
Stakker deg ...Kondolerer...slikt er fryktelig trist da....Originally posted by jakobineSorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg, men en av mine beste venner ble drept søndagsmorgen i en mc ulykke, dette fikk jeg tlf om tidligere i dag.
Comment
-
Comment
-
Hänt Extra den här veckan:
Big Brother-kärlek på barturnén:
Samuel blixtförälskad i fjolårsvinnaren Britt!
Big Brother-huset är kanske känt för sina svallande romanser och heta kärleksmöten. Nu har det även hettat till utanför.
Hänt Extra kan som första tidning avslöja att förra årets Big Brother-vinnare Britt Goodwin, 27, och årets deltagare Samuel Aronsson, 25, har blivit ett par.
- De är så kära och gullar hela tiden, säger en vän till Hänt Extra.
- De bad om ursäkt för att de bara hade ögon för varandra…
Britt och Samuel träffades i samband med årets Big Brother-final nu i vår, men Samuel har varit förtjust i Britt ända sedan han såg henne i rutan förra året.
- Han tyckte att hon verkade gullig och på årets efterföljande barturné i Norge har det tänt till ordentligt dem emellan.
- De hamnade i samma säng vid flera tillfällen, men i helgen blev det verkligen seriöst.
- De sa ”herregud vi är tillsammans, vi kommer att gifta oss i Las Vegas”.
När giftermålet ska ske är inte klart, men vännen är helt säker på att de kommer att bli av.
- De är lika galna båda två.
Dessutom sägs de passa otroligt bra ihop.
- Hon är en extremt fantastisk person och han är så hjälpsam. De är båda glada och positiva.
Samuel har sedan tidigare en femårig dotter, men enligt källan är Britt införstådd och mycket barnkär. Samuel, som är öppet bisexuell, har tidigare mest tänt på grabbar, men när han träffade Britt förändrades allt…
Grattis till kärleken Samuel
- min
av BB 2006
http://www.freewebs.com/comealong/index.htm
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue][B]Hoppas pComment
-
hej hej vart kommer det där ifrån finns den någon länk mm mvh samuelOriginally posted by BigSisterHänt Extra den här veckan:
Big Brother-kärlek på barturnén:
Samuel blixtförälskad i fjolårsvinnaren Britt!
Big Brother-huset är kanske känt för sina svallande romanser och heta kärleksmöten. Nu har det även hettat till utanför.
Hänt Extra kan som första tidning avslöja att förra årets Big Brother-vinnare Britt Goodwin, 27, och årets deltagare Samuel Aronsson, 25, har blivit ett par.
- De är så kära och gullar hela tiden, säger en vän till Hänt Extra.
- De bad om ursäkt för att de bara hade ögon för varandra…
Britt och Samuel träffades i samband med årets Big Brother-final nu i vår, men Samuel har varit förtjust i Britt ända sedan han såg henne i rutan förra året.
- Han tyckte att hon verkade gullig och på årets efterföljande barturné i Norge har det tänt till ordentligt dem emellan.
- De hamnade i samma säng vid flera tillfällen, men i helgen blev det verkligen seriöst.
- De sa ”herregud vi är tillsammans, vi kommer att gifta oss i Las Vegas”.
När giftermålet ska ske är inte klart, men vännen är helt säker på att de kommer att bli av.
- De är lika galna båda två.
Dessutom sägs de passa otroligt bra ihop.
- Hon är en extremt fantastisk person och han är så hjälpsam. De är båda glada och positiva.
Samuel har sedan tidigare en femårig dotter, men enligt källan är Britt införstådd och mycket barnkär. Samuel, som är öppet bisexuell, har tidigare mest tänt på grabbar, men när han träffade Britt förändrades allt…
Grattis till kärleken Samuel 
Comment

Nå skal jeg ut og trene og shoppe litt, kommer inn senere!
Comment