Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
så du er en sånn party type du altså ernie.. jaha .. jaja så vet jeg det..Originally posted by ErnieKvinnfolk sier vanligvis .
..Vi gjør jo aldri noe .sitter der og ser fotball hele tiden!! .....jammen jammen ehh..HAHAHAHA
og nå er det gale at man gjør noe og 
party hver helg.. hmmm
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
JA til og med Samuel kan lære litt her HAHAHAHAHAHA....Originally posted by jakobineså du er en sånn party type du altså ernie.. jaha .. jaja så vet jeg det..
party hver helg.. hmmm 
...nei det har seg slik at folk inviterer meg ofte...på slike ting men vanligvis sier jeg nei..da det er ikke annet enn fester de har kontakt med meg på..aldri til værdags...så det er nok spilloppene og humoren og sangene mine de vil ha ikke MEG
Comment
-
Haha, herved ignoreres all latin for min del, utenom på jobb, punkt slut!Originally posted by ErnieDie dulci freure---Ha en fin dag!
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur....
Oh! Snakket jeg latin igjen? tullete meg. Noen ganger liksom bare detter det ut av meg....
:kastkyss:
Comment
-
HAHAHA jeg kan ikke et ord latin... men har en liste fraser...hahahahahaha ...haha du kan jo bruke de på julebordet HAHAHAHAHAHAHOriginally posted by LissabonHaha, herved ignoreres all latin for min del, utenom på jobb, punkt slut!

Vescere bracis meis Eat my shorts
Re vera, potas bene Say, you sure are drinking a lot
Noli me vocate. Ego te vocabo. Don't call me. I'll call you.
Nihil curo de ista tua stulta superstitione I'm not interested in your dopey religious cult
Canis meus id comedit My dog ate it
Die dulci freure Have a nice day
Fac ut vivas Get a life
Fac me cocleario vomere! Gag me with a spoon!
Recedite, plebes! Gero rem imperialem Stand aside, little people! I am here on official business
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabris, ad caput tuum saxum immane mittam. I have a catapult. Give me all of your money, or I will fling an enormous rock at your head.
Utinam barbari spatioum proprium tuum invadant May barbarians invade your personal space
Quo signo nata es? What's your sign?
Romani quidem artem amatoriam invenerunt... You know, the Romans invented the art of love...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. I can't hear you. I have a banana in my ear.
Utinam coniurati te in foro interficiant May conspirators assasinate you in the hall
Comment
-
Eller fordi det er for mange damer som skal være med.. og dem trenger en til å ta seg av den som blir overflødigeOriginally posted by ErnieJA til og med Samuel kan lære litt her HAHAHAHAHAHA....
...nei det har seg slik at folk inviterer meg ofte...på slike ting men vanligvis sier jeg nei..da det er ikke annet enn fester de har kontakt med meg på..aldri til værdags...så det er nok spilloppene og humoren og sangene mine de vil ha ikke MEG
Det finnes alltid en grunn for at folk inviterer en, enten det ene eller andre . men om jeg følte det kun var spilloppene mine folk ville ha, eller at jeg skulle være den som skulle ta meg av den ekstra typen dem tilfeldig hadde invitert med, og trengte ei til å ta seg av han.. Nei da hadde alt streiket i meg da.. hehe uansett om jeg hadde vært singel eller ei.
Men du vet vel bedre selv Ernie.. Kanskje du liker det
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
tør å vedde trusene mine på at de frasene der ikke stemmer direkte oversatt, så det såOriginally posted by ErnieHAHAHA jeg kan ikke et ord latin... men har en liste fraser...hahahahahaha ...haha du kan jo bruke de på julebordet HAHAHAHAHAHAH
Vescere bracis meis Eat my shorts Re vera, potas beneSay, you sure are drinking a lotNoli me vocate. Ego te vocabo.Don't call me. I'll call you.Nihil curo de ista tua stulta superstitioneI'm not interested in your dopey religious cultCanis meus id comeditMy dog ate itDie dulci freureHave a nice dayFac ut vivasGet a lifeFac me cocleario vomere!Gag me with a spoon!Recedite, plebes! Gero rem imperialem Stand aside, little people! I am here on official businessCatapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabris, ad caput tuum saxum immane mittam.I have a catapult. Give me all of your money, or I will fling an enormous rock at your head.Utinam barbari spatioum proprium tuum invadantMay barbarians invade your personal spaceQuo signo nata es?What's your sign?Romani quidem artem amatoriam invenerunt...You know, the Romans invented the art of love...Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.I can't hear you. I have a banana in my ear.Utinam coniurati te in foro interficiantMay conspirators assasinate you in the hall
:kastkyss:
Comment
-
HAHA det er ikke akkurat slik da...Originally posted by jakobineEller fordi det er for mange damer som skal være med.. og dem trenger en til å ta seg av den som blir overflødige
Det finnes alltid en grunn for at folk inviterer en, enten det ene eller andre . men om jeg følte det kun var spilloppene mine folk ville ha, eller at jeg skulle være den som skulle ta meg av den ekstra typen dem tilfeldig hadde invitert med, og trengte ei til å ta seg av han.. Nei da hadde alt streiket i meg da.. hehe uansett om jeg hadde vært singel eller ei.
Men du vet vel bedre selv Ernie.. Kanskje du liker det

gutter/kamerater har aldri overflødige damer..hmmm trodde du viste bedre..hahahah...jo fler jo bedre vet du...ingen tjangs der .obs ...skitt....over på neste...
Comment
-
HAHAHAHAHA.....Internet sjappe...www.God_brukte_Blondine_truser.comOriginally posted by LissabonJa det er sant, det business i godt anvendte truser hmmmm..........

Comment

Comment