Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Comment
-
Uffda, ja d får vi håpe, ta d lugnt bareOriginally posted by jakobineJa sitter nå her jeg da
er ikke i den største formen i dag, men håper det blir bedre utover dagen 
, jeg kommer nå innom her innimellom, skal fixe og ordne både litt her og der.
:kastkyss:
Comment
-
Ja det er d sikkert, tida går alt for sakte når en venter på en telefon, mail eller noe, og nå er d jo så fint vær også, til og med her i byenOriginally posted by jakobineSitter og venter og håper på en mail som ikke er kommet til nå, så det beste hadde vel vært å gå meg en lang tur.
hehe
Comment
-
Ja tiden går sakte om man sitter å venter, det er nå sikkertOriginally posted by LissabonJa det er d sikkert, tida går alt for sakte når en venter på en telefon, mail eller noe, og nå er d jo så fint vær også, til og med her i byen
hehe
Er ikke sikkert mailen kommer en gang, men jeg håper jo på det da. men NÅ går jeg meg en lang tur for klare opp i tanker. snakkes nok senere *vinker*
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
okiOriginally posted by jakobineJa tiden går sakte om man sitter å venter, det er nå sikkert
Er ikke sikkert mailen kommer en gang, men jeg håper jo på det da. men NÅ går jeg meg en lang tur for klare opp i tanker. snakkes nok senere *vinker*:kastkyss:
Comment
-
prøve å muntre deg opp da jakobine, litt OT men...
http://www.youtube.com/watch?v=8xBbLFsZ3OY:kastkyss:
Comment
-
hei hei Lexie, ha en herlig søndag, om du vil se fins det nå en del lenker i første innlegg her *kram*Originally posted by LexieHej alla goa Samuelvänner! Fint väder och mycket IRL just nu...
Hoppas ni har det underbart och kan njuta av sol och ledighet...
Passar på idag för i morgon är det arbete igen....
Ha det bäst!
Comment

til serveren krasjet...
Comment