Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Ja det er sant, nei sånn har det ikke blitt, og det jo bra, men folk blir stressa av det, og det fører til anspenthet og frustrasjon, den stemningen er til å ta og føle på. Vi jobber jo i kritiske situasjoner, og det er tøft nok fra før, tanken på at dette kan føre til at situasjonen vi er i kan være med på å føre til et fatalt resultat der marginene er små en gang, puster oss i nakken hver dag, om du forstår hva jeg mener. Det er en sånn konsekvens vi ser for oss, og den er realistisk. Noen ganger kan vi ikke unngå et fatalt resultat, men det skal iallfall ikke være fordi vi bygger nytt.:kastkyss:
-
ja ser ut som, og høres ut som akurat nå, musikken stod på fullt her, phuu skrudde den ned nå, ble litt myeOriginally posted by ErnieHmm det ser nå ut som party i svaret ditt da...hmm medisinsk cognac da
jeg skal være helt ærlig med deg, jeg fant meg akurat en sånn sterk en ja, for medisn skyld hehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Det er ofte slik at når man bygger noe nytt, så blir bare heller aldri det nye helt ferdig, på grunn av at man jobber i en slik stresset sitvasjon og ting er så hektiske at ting vil krasje opp til flere ganger. slik var det ihvertfall når dem bygget nytt her i byen.. dem er enda ikke helt ferdige ..Originally posted by LissabonJa det er sant, nei sånn har det ikke blitt, og det jo bra, men folk blir stressa av det, og det fører til anspenthet og frustrasjon, den stemningen er til å ta og føle på. Vi jobber jo i kritiske situasjoner, og det er tøft nok fra før, tanken på at dette kan føre til at situasjonen vi er i kan være med på å føre til et fatalt resultat der marginene er små en gang, puster oss i nakken hver dag, om du forstår hva jeg mener. Det er en sånn konsekvens vi ser for oss, og den er realistisk. Noen ganger kan vi ikke unngå et fatalt resultat, men det skal iallfall ikke være fordi vi bygger nytt.Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja men det det er derfor vi som jobber med det ville hatt det bygget et helt nytt sted, så vi kunne unngått denne pinefulle overgangen på 7 år, og skrekken for en slik konsekvens som jeg nevnte. Vår jobb er jo å så langt som mulig redde folk i kritiske situasjoner om det er mulig, ikke det motsatte.Originally posted by jakobineDet er ofte slik at når man bygger noe nytt, så blir bare heller aldri det nye helt ferdig, på grunn av at man jobber i en slik stresset sitvasjon og ting er så hektiske at ting vil krasje opp til flere ganger. slik var det ihvertfall når dem bygget nytt her i byen.. dem er enda ikke helt ferdige ..:kastkyss:
Comment
-
Akurat, eneste som faktisk var positivt ang akuttavdelingen det var at den lå i det gamle bygget som var uberørt da dem bygget det nye. men dem fikk jo en del nye ombygg der og eterhvert som gjorde situvasjonen uholdbart for dem som jobbet der.. Jeg synes dette er meget trist for alle dem som jobber der fortiden LissabonOriginally posted by LissabonJa men det det er derfor vi som jobber med det ville hatt det bygget et helt nytt sted, så vi kunne unngått denne pinefulle overgangen på 7 år, og skrekken for en slik konsekvens som jeg nevnte. Vår jobb er jo å så langt som mulig redde folk i kritiske situasjoner om det er mulig, ikke det motsatte.Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja det kan jeg virkelig sympatisere med.Originally posted by jakobineAkurat, eneste som faktisk var positivt ang akuttavdelingen det var at den lå i det gamle bygget som var uberørt da dem bygget det nye. men dem fikk jo en del nye ombygg der og eterhvert som gjorde situvasjonen uholdbart for dem som jobbet der.. Jeg synes dette er meget trist for alle dem som jobber der fortiden Lissabon:kastkyss:
Comment

Comment