Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    ja der skulle poppe opp et vindu, som forteller at Samuel, Danne, Anna og Muffe og noen flere skulle være der på lørdag ?? husker ikke helt.. prøve å sjekk litt rundt der
    oki, åja, merker at maskinen min blokkerer et popupvindu, da er det kanskje det da
    :kastkyss:

Comment

• Hehehe min nye avatar er sååååå inimari søte, jeg er blitt helt forelsket i den søte kaninen jeg.. haha
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe han tåler det nok Ernie er en goe kar han, jeg tror jeg må lage en egen fanklubb for han her inne i fanklubb tråen vår to ERNIE
        haha ja det hadde vært noe, da blir vi blondinene som er hangaround-chicksa til ernie da

Comment

Hehehe min nye avatar er sååååå inimari søte, jeg er blitt helt forelsket i den søte kaninen jeg.. haha
          Ja jeg hadde tenkt å nevne det, den er supersøt

Comment

• Originally posted by Lissabon
            haha ja det hadde vært noe, da blir vi blondinene som er hangaround-chicksa til ernie da
            Jepp vi er hangaround-Blondis chicksa til Ernie..
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jepp vi er hangaround-Blondis chicksa til Ernie..
              hehehe men hvordan er formen egentlig da jakobine? er du ikke frisk eller "bare" sliten?? Er du bra i øynene dine nå da?

Comment

hehehe men hvordan er formen egentlig da jakobine? er du ikke frisk eller "bare" sliten?? Er du bra i øynene dine nå da?
                Øyet har vært bra, men begynte litt på søndag og krølle seg igjen, så jeg renser og renser det, skal til en øyenlege i uka. Men ellers er jeg nok bare sliten og litt sånn trist i hele meg fortiden, rastløs så jeg holder på å gå i spinn her, tror kanskje rastløsheten kommer av at det er lyst ute, og det blir ikke kveld før sent. Pluss det er en tung tid å være alene og singel på faktisk, ser man ut vinduene, så ser man kun par (typisk når man ikke vil se dem) hehe Men Jeg liker jo å være alene i mitt eget selskap og, så jeg vet ikke hva jeg klager etter heller
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Øyet har vært bra, men begynte litt på søndag og krølle seg igjen, så jeg renser og renser det, skal til en øyenlege i uka. Men ellers er jeg nok bare sliten og litt sånn trist i hele meg fortiden, rastløs så jeg holder på å gå i spinn her, tror kanskje rastløsheten kommer av at det er lyst ute, og det blir ikke kveld før sent. Pluss det er en tung tid å være alene og singel på faktisk, ser man ut vinduene, så ser man kun par (typisk når man ikke vil se dem) hehe Men Jeg liker jo å være alene i mitt eget selskap og, så jeg vet ikke hva jeg klager etter heller
                  Huffda håper du får god hjelp hos spesialisten da, det er viktig å passe på å få korrekt behandling, hadde en kollega som var plaget av øyebetennelse i vinter hun måtte også til spesialist men er blitt bra nå. Ja jeg vet hva du mener, men kan være litt ambivalent til denne singeltilværelsen til tider ja. På en måte kjennes det bra men så kan man plutselig kjenne at man vil ut av det også, særlig nå når sommeren kommer. Du får passe på å ta vare på deg selv og komme deg litt ut innimellom også da, bra for selvtilliten med en liten flørt i ny og ne da vettu

Comment

Huffda håper du får god hjelp hos spesialisten da, det er viktig å passe på å få korrekt behandling, hadde en kollega som var plaget av øyebetennelse i vinter hun måtte også til spesialist men er blitt bra nå. Ja jeg vet hva du mener, men kan være litt ambivalent til denne singeltilværelsen til tider ja. På en måte kjennes det bra men så kan man plutselig kjenne at man vil ut av det også, særlig nå når sommeren kommer. Du får passe på å ta vare på deg selv og komme deg litt ut innimellom også da, bra for selvtilliten med en liten flørt i ny og ne da vettu
                    hehe tror det holder å flørte med deg og Ernie her jeg..
                    Men jeg var faktisk ute å danset på lørdag da, hadde det kjempegøy faktisk men er vel mer på slike normale ting i hverdagen som plager mest hehe, noen å grille sammen med, noen å gå tur med, båt turer med, og ja og alle slike ting.. du vet hva jeg mener Vi blir lurte på sommeren ja
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Det fins forresten et bra kipp av Samuel og Dannes breakdancetävling på aOtv, ligger i innlegg 59 i bb06 videocliptråden, får ikke til å legge det her

Comment

Det fins forresten et bra kipp av Samuel og Dannes breakdancetävling på aOtv, ligger i innlegg 59 i bb06 videocliptråden, får ikke til å legge det her
                        skal nok finne det takker
                        Prøv denne linken og se om den virker bedre hos deg ?
                        http://www.nordicface.com/bigbrother2006..html
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe tror det holder å flørte med deg og Ernie her jeg..
                          Men jeg var faktisk ute å danset på lørdag da, hadde det kjempegøy faktisk men er vel mer på slike normale ting i hverdagen som plager mest hehe, noen å grille sammen med, noen å gå tur med, båt turer med, og ja og alle slike ting.. du vet hva jeg mener Vi blir lurte på sommeren ja
                          I know! Det var sånne saker jeg tenkte på også egentlig, selv får jeg vel se hva som hender, har begynt å bli litt mer motivert for å orke å treffe noen mer seriøst i den siste tiden merker jeg, har vært litt fed up etter sluten på mitt siste forhold. Mna behøver liksom litt tid noen ganger på å få til bake troen på at noe kan være verdt å legge masse energi i å få til å funke. Også tyr jeg til enkle løsninger som han på onsdag som ikke krever noe som helst av meg da, jaja, sånn funker man bare, men hyggelig å gå ut å danse da jakobine

Comment

skal nok finne det takker
                            Prøv denne linken og se om den virker bedre hos deg ?
                            http://www.nordicface.com/bigbrother2006..html
                            Ja nå fant jeg det, jaha ja, de får treffe noen gælne særpinger på den festen

Comment

I know! Det var sånne saker jeg tenkte på også egentlig, selv får jeg vel se hva som hender, har begynt å bli litt mer motivert for å orke å treffe noen mer seriøst i den siste tiden merker jeg, har vært litt fed up etter sluten på mitt siste forhold. Mna behøver liksom litt tid noen ganger på å få til bake troen på at noe kan være verdt å legge masse energi i å få til å funke. Også tyr jeg til enkle løsninger som han på onsdag som ikke krever noe som helst av meg da, jaja, sånn funker man bare, men hyggelig å gå ut å danse da jakobine
                              Er vel tid jeg og har trengt, etter at det ble over mellom meg og min eks samboer, men han er min beste venn, så ting er bra slik. Han er en toppers fyr, enkelt å greit.
                              Men som dem sier, motgang som ikke dreper deg, gjør deg sterkere (håper jeg)
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja nå fant jeg det, jaha ja, de får treffe noen gælne særpinger på den festen
                                hehe ja det får dem nok
                                Hadde du gått om det var i din by dem skulle vært ?? hehe tror faktisk jeg hadde tatt meg en tur å kikket om dem hadde vært i min by,, bare for å se på galskapen..
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X