Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Ja jeg jobber hjemme også så jeg vet hvordan det er man kan se på tv ..høre musikk og jobbe samtidig... men noen ganger må jo man virkelig jobbe der også..haha
    Jaha... visst är det bra... (speciellt under BB-tider)

Comment

• Originally posted by paralin
      Hejsan!

Tänkte bara berätta att Samuel har skrivet på Jessicas sida
      www.jessical-fc.com i gästboken om ni känner för att läsa det.
      Lite nyheter om vad som kommer hända framöver.
      Takker for det! ...kikker litt innom der jeg
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Gör du så

Comment

Siden du ikke har kaffi så kan jo du bruke filterposene til..noe fornuftig.......hahaha
          hahaha ja du sier noe, nei nå har jeg vært på min fine nærbutikk, som har langåpent hver dag utenom søndag, passer utmerket for meg som jobber til alle døgnets tider. På kveldene er det fullt av studenter som bor i studenthuset bortenfor og plutselig kommer på at de må ha noe mat i kjøleskapet sent om kvelden
          :kastkyss:

Comment

Ja har hørt at det går åt skogen for de...hahhahha ...men vi får vel komme opp og la de vinne en kamp ...hahah slik at de ikke rykker ned...

har dere pakke vekk akebrettene igjen nå da og tatt av vinterdekk igjen..hahahah nei jeg skal ikke være stygg. ... trondheim er en fin by det og...
            Ja tenk det er den

Comment

• Så nå er du ferdig med ditt store mareritt altså ernie ? (selvangivelse og næringsoppgaven din) Da har du vært en flink og flittig Bergenser da
              Var inne i gjesteboka i på Jess sin side og leste Samuel sin hilsen, og din ernie men det er jo sant det han skriver, han har jo ingen egen side med forum og hele pakken som dem i Jessica sin fanklubb har laget til men hjertet vårt er på rette plassen, og det burde telle mye mer Pluss denne fanklub tråen på BB forumet, ble jo kåret til å være forumets varmeste og inkluderende fanklubbtrå

Og dette burde Samuel være utrolig glad for, for vi har jo laget denne tråen i hans ånd og væremåte
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
                hahaha ja du sier noe, nei nå har jeg vært på min fine nærbutikk, som har langåpent hver dag utenom søndag, passer utmerket for meg som jobber til alle døgnets tider. På kveldene er det fullt av studenter som bor i studenthuset bortenfor og plutselig kommer på at de må ha noe mat i kjøleskapet sent om kvelden
                Spaghetti og Ketchup...og kjærlighet...det var det vi levde på i mine student dager...det var sånn vi fikk råd til en øl i helgen..hehe nær butikkene stengte kl 1600 og et brød kostet 4.50 hahahahaha herrre gud jeg er gammel ...hahahaha Samuel driver å skriver på nettet men han har ikke tatt seg tid til å komme innom her ..det er litt synd..han tror vi er liten...hehe størrelsen nå igjen ..hmm...han skulle bare vist at vi skrev over 10.000 innlegg i bb forummet...på 1 mnd....hahahahaha

Comment

• Originally posted by jakobine
                  Så nå er du ferdig med ditt store mareritt altså ernie ? (selvangivelse og næringsoppgaven din) Da har du vært en flink og flittig Bergenser da
                  Var inne i gjesteboka i på Jess sin side og leste Samuel sin hilsen, og din ernie men det er jo sant det han skriver, han har jo ingen egen side med forum og hele pakken som dem i Jessica sin fanklubb har laget til men hjertet vårt er på rette plassen, og det burde telle mye mer Pluss denne fanklub tråen på BB forumet, ble jo kåret til å være forumets varmeste og inkluderende fanklubbtrå

Og dette burde Samuel være utrolig glad for, for vi har jo laget denne tråen i hans ånd og væremåte
                  JA det har vi...og ja jeg er ferdig med skiten ..hahah lykkelig er jeg også..

Brann leder serien..til orientering..hahaha

Tar en skikkelig samuel dans her haha men jeg holder ikke på snikkeren ..

Comment

Samuel driver å skriver på nettet men han har ikke tatt seg tid til å komme innom her ..det er litt synd..han tror vi er liten...hehe størrelsen nå igjen ..hmm...han skulle bare vist at vi skrev over 10.000 innlegg i bb forummet...på 1 mnd....hahahahaha
                    Hoppas det är Samuel som reggat sig här ikväll... och i så fall att han tittar in när han får tid

Comment

JA det har vi...og ja jeg er ferdig med skiten ..hahah lykkelig er jeg også..

Brann leder serien..til orientering..hahaha

Tar en skikkelig samuel dans her haha men jeg holder ikke på snikkeren ..
                      Så bra at Brann kan gjøre deg lykkelig ernie, og til Brann gratla med seieren

Snikkeren ? hva er det ?? ÅÅÅÅÅÅ tissefanten mener du
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lexie
                        Hoppas det är Samuel som reggat sig här ikväll... och i så fall att han tittar in när han får tid
                        Jepp ...hehe rapper logoen hannes...
                        Det er her han skal holde til altså hmmm da får vi vel tak i ham til slutt

Comment

Jepp ...hehe rapper logoen hannes...
                          Det er her han skal holde til altså hmmm da får vi vel tak i ham til slutt
                          Ja det får vi hoppas!

Comment

• Originally posted by jakobine
                            Så bra at Brann kan gjøre deg lykkelig ernie, og til Brann gratla med seieren

Snikkeren ? hva er det ?? ÅÅÅÅÅÅ tissefanten mener du
                            JA ser du ikke at den dingler alle veier ...hahahaha

Comment

JA ser du ikke at den dingler alle veier ...hahahaha
                              Og jeg som trudde det var en tau som dinglet utenfor vinduet mitt ernie.. heheh jaja når den helt hit, så kan du jo leve et latmansliv du, sitte der du er og bli missbrukt samme tid.
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Spaghetti og Ketchup...og kjærlighet...det var det vi levde på i mine student dager...det var sånn vi fikk råd til en øl i helgen..hehe nær butikkene stengte kl 1600 og et brød kostet 4.50 hahahahaha herrre gud jeg er gammel ...hahahaha Samuel driver å skriver på nettet men han har ikke tatt seg tid til å komme innom her ..det er litt synd..han tror vi er liten...hehe størrelsen nå igjen ..hmm...han skulle bare vist at vi skrev over 10.000 innlegg i bb forummet...på 1 mnd....hahahahaha
                                hahaha ja nemlig, vi var ganske store på den fronten ja, meget aktive mennesker

Comment

Working...
                                X