Originally posted by Lissabon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Esj ...hehe du får varme samonellaene skikkelig opp da ...Originally posted by jakobineyippi jeg hadde ikke gitt all pizzaen vekk likevel jo.. hadde et stort stykke igjen.. så nå varmer jeg meg det.. får håpe det er bra enda.. og at jeg ikke ender opp
her.. hahaha
Bestråle de i microen..hehe
Comment
-
ja nå er dem bestrålte, og den smaker fortreffeligOriginally posted by ErnieEsj ...hehe du får varme samonellaene skikkelig opp da ...
Bestråle de i microen..hehe
Så om jeg blir litt stille, så er det bare fordi jeg spiser
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hahaha akkurat nå er det komedie, den morsomste episoden med seinfeld er den som kalles Little kicks, den er kjempemorsom, den så jeg istad, så fins det avsnitt av Larry Davids "Curb your enthusiasm", nå leter jeg etter BBstoff, det fins litt av det ogsåOriginally posted by jakobineer det filmklipp du ser på da ? hmm:kastkyss:
Comment
-
må du registrere deg for å se på det ?Originally posted by Lissabonhahaha akkurat nå er det komedie, den morsomste episoden med seinfeld er den som kalles Little kicks, den er kjempemorsom, den så jeg istad, så fins det avsnitt av Larry Davids "Curb your enthusiasm", nå leter jeg etter BBstoff, det fins litt av det ogsåTrø forsiktig!
i veien!
Comment
-
ja man registrerer seg også kan man bare søke rundt der, man kan legge det man liker i en favouritesbox, så man finner det igjen senere, men det er mye rart der da, folk filmer ting selv og legger der , eller saker og ting fra tv og annet, men det er lett å søke opp ting synes jeg.Originally posted by jakobinemå du registrere deg for å se på det ?
:kastkyss:
Comment

Comment