Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    hehe ja du må være sur til en halvtime før legge tid hahahaha
    Neida, ikke sur, men passe alvorlig
    :kastkyss:

Comment

det er pause nå...hmmm så dere kan skrive nå..hahaha
      ja fikk beskjed om å sette dem i vann, og jeg gjør som jeg får beskjed om jeg da.. hehehe.. så nå nett ferdig.. vekke er dem så du liker ikke dommeren ?? hmm kjenner jeg noen som liker dommere mon tro ??
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        kan noen komme å klippe mine fotnegler.. ? hahahaha jeg har tåfobi skjønner dere.. hahahaha usj og usj
        Om jeg hadde vært der jakobine, skulle du fått skjønn fotbehandling, med både pedikyr og fotmassasje, det drev jo jeg med for flere år siden da jeg jobbet med eldre, det er lenge siden nå, men sitter nok i hendene enda, kalde hender har jeg ikke heller, de er nesten alltid varme.

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Battlefield2, det skal jeg huske på, ellers er min sønn Ratchet & Clankfan, og har alle de spillene, de synes jeg er morsomme selv faktisk, og Star Warsfan er han, og det er jeg selv også. Men denne faren er det ikke lett å få tak på, har pratet litt med han de få gangene man treffer på han, han ser deg aldri i øynene og svarer nesten bare med enstavelsesord, ikke lett å få grep på er han. Sist sønnen hans var her sa han at nå skal pappa snart kjøpe Doom3 det gledet han seg til, tror jeg det var, jeg holdt på å sette kaffen i vranga, Doom er vel veldig skummelt er det ikke???
          Doom 3 blir til og med jeg vetaskremt av ..herregud det er absolutt det voldeligste du får.. sliter kropper i biter og kjøtt biter flyger vegg imellom
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Battlefield2, det skal jeg huske på, ellers er min sønn Ratchet & Clankfan, og har alle de spillene, de synes jeg er morsomme selv faktisk, og Star Warsfan er han, og det er jeg selv også. Men denne faren er det ikke lett å få tak på, har pratet litt med han de få gangene man treffer på han, han ser deg aldri i øynene og svarer nesten bare med enstavelsesord, ikke lett å få grep på er han. Sist sønnen hans var her sa han at nå skal pappa snart kjøpe Doom3 det gledet han seg til, tror jeg det var, jeg holdt på å sette kaffen i vranga, Doom er vel veldig skummelt er det ikke???
            Jo Doom er ikke noe barne spill akurat..
            Jeg mente ikke du skulle prøve å oppdra faren til denne gutten, bare prøve å diskutere det med han, pluss diskutere det med din sønn, og si at du har regler for hva han har lov til å spille og ikke spille, og dine regler gjelder fordi om han er på besøk hos sin venn...
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Neida, ikke sur, men passe alvorlig
              JA det er ikke lett HAHAHAHA
              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Om jeg hadde vært der jakobine, skulle du fått skjønn fotbehandling, med både pedikyr og fotmassasje, det drev jo jeg med for flere år siden da jeg jobbet med eldre, det er lenge siden nå, men sitter nok i hendene enda, kalde hender har jeg ikke heller, de er nesten alltid varme.
                ååå hørtes deiligt ut Lissabon.. det er faktisk ganske ekkelt å ha tåfobi.. usj. men hopp på neste fly du takk
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Doom 3 blir til og med jeg vetaskremt av ..herregud det er absolutt det voldeligste du får.. sliter kroper i biter og kjøtt biter flyger vegg imellom
                  Hjelp! Da må jeg forsøke å prate med den fyren snart da, jeg forstår ikke hva han tenker på, hjelper ikke det blir jeg nødt til å nekte min sønn å gå dit om de holder på å spille det der, det kan det vel hende de andre foreldrene gjør også om de får vite at han går ut og lar ungene være inne og spille det der.

Comment

ååå hørtes deiligt ut Lissabon.. det er faktisk ganske ekkelt å ha tåfobi.. usj. men hopp på neste fly du takk
                    Men kjære jakobine, tenk på at tær er en vakker del av menneskekroppen om de er velpleide, tærne er kjenslige og hjelper oss å holde balansen, og er skjønne å vifte med når man er barfot.

Comment

Jo Doom er ikke noe barne spill akurat..
                      Jeg mente ikke du skulle prøve å oppdra faren til denne gutten, bare prøve å diskutere det med han, pluss diskutere det med din sønn, og si at du har regler for hva han har lov til å spille og ikke spille, og dine regler gjelder fordi om han er på besøk hos sin venn...
                      huff og huff, ja jeg har bestemt meg for å snakke med min sønn om det nå, også skal jeg prate med faren om jeg klarer å nå frem til han, hmm...

Comment

Men kjære jakobine, tenk på at tær er en vakker del av menneskekroppen om de er velpleide, tærne er kjenslige og hjelper oss å holde balansen, og er skjønne å vifte med når man er barfot.
                        Hjelper iikke Lissabon, jeg har prøvt den tanken, men har man fobi så har man fobi.. men må jeg fiske på dem så gjør jeg jo det da.. hehe og reine er dem da hele tiden. men jeg liker bare ikke se på dem eller ta på dem.. hehe ja jeg vet jeg er rar
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

huff og huff, ja jeg har bestemt meg for å snakke med min sønn om det nå, også skal jeg prate med faren om jeg klarer å nå frem til han, hmm...
                          Når du ikke frem, så får du forklare dette til din sønn at du ikke kan la han være der borte og spille.. da får dem heller være hjemme hos deg å spille han og den guten
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hjelper iikke Lissabon, jeg har prøvt den tanken, men har man fobi så har man fobi.. men må jeg fiske på dem så gjør jeg jo det da.. hehe og reine er dem da hele tiden. men jeg liker bare ikke se på dem eller ta på dem.. hehe ja jeg vet jeg er rar
                            hehehe jaja, men du må jobbe litt med saken da, forsøk å tving deg selv til å tenke litt på tærne dine når du er avslappet og ellers har det bra, da kan det hende at du over tid kan klare å få hjernen til å assosiere mindre negativt om dem, et tips fra hobbypsykologen her i Trondheim

Comment

Når du ikke frem, så får du forklare dette til din sønn at du ikke kan la han være der borte og spille.. da får dem heller være hjemme hos deg å spille han og den guten
                              Ja det tror jeg at jeg blir nødt til nesten.

Comment

hehehe jaja, men du må jobbe litt med saken da, forsøk å tving deg selv til å tenke litt på tærne dine når du er avslappet og ellers har det bra, da kan det hende at du over tid kan klare å få hjernen til å assosiere mindre negativt om dem, et tips fra hobbypsykologen her i Trondheim
                                okidokk jeg skal prøve.. kun for din skyld hehe og for min egen da..
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X