Dette var en dritt kamp..huff og huff...dårlig dommer og 60% av spillerne er usportslig hiver seg ned i hytt og pine..disse lagene kommer seg ikke videre..fra innledningspillene..Punktum
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Men du jakobine, du kan jo gå til fotpleier og få stelt føttene da, men en dyktig en, det er viktig, det gjør jeg selv hver 6.mnd. og det mener jeg er en investernig i velvære, siden jeg står så mye på jobb er det viktig for meg at den delen av kroppen funker. Hun skreller av hard hud med skalpell filer og ordner med tærne og masserer føttene mine, da er grunnlaget lagt en stund fremover for velpleide føtter.:kastkyss:
Comment
-
Jepp der er meg ....helt eksakt.Originally posted by jakobinehvordan går det med fotaballen da ernie ?? er den rund enda ?? hehe hvem leder ? eller sitter du der og hoier og skriker og roper ??

.med rød caps..haha når brann spiller så kommer det en tåre hver gang brann scorer...hehe
Comment
-
Ja jeg ser det også, de faller jo og ligger å ruller seg rett som det er, litt kjedelig var den også, også...en sjanse, nei..offside..Originally posted by ErnieDette var en dritt kamp..huff og huff...dårlig dommer og 60% av spillerne er usportslig hiver seg ned i hytt og pine..disse lagene kommer seg ikke videre..fra innledningspillene..Punktum:kastkyss:
Comment
-
Kanskje ingen dum ide, skal overveie detOriginally posted by LissabonMen du jakobine, du kan jo gå til fotpleier og få stelt føttene da, men en dyktig en, det er viktig, det gjør jeg selv hver 6.mnd. og det mener jeg er en investernig i velvære, siden jeg står så mye på jobb er det viktig for meg at den delen av kroppen funker. Hun skreller av hard hud med skalpell filer og ordner med tærne og masserer føttene mine, da er grunnlaget lagt en stund fremover for velpleide føtter.
men la meg få vende meg til tanken noen dager først hehe
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Tyskland tidligere i dag var et fyrverkeri av en fotball kamp....Originally posted by LissabonJa jeg ser det også, de faller jo og ligger å ruller seg rett som det er, litt kjedelig var den også, også...en sjanse, nei..offside..
dette er bare tull...de burde kvalitet sikkre dommere..
Comment
-
Ja jeg synes iallefall det er verdt det, sjekk litt rundt om du kjenner noen kanskje som kan anbefale en, for det er litt forskjell på hvor dyktige de er.Originally posted by jakobineKanskje ingen dum ide, skal overveie det
men la meg få vende meg til tanken noen dager først hehe
:kastkyss:
Comment

Jeg bare leser mellom linjene hahaha
Comment