Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    ok.. da skal jeg prøve å forklare, men når jeg forklarer blir det bare rot.. men here we go :
    Du skal på båt tur.. å grille med en gjeng damer og menn, hvem vet du nok ikke helt sikkert.. så regn med en masse single damer, som henger seg på deg når du drar opp gitaren din, husk jeg har et opptak av deg her så jeg VET du kan synge...
    Noen av dem, eller ei henger seg på deg.. du ønsker ikke være uhøfflig for det er jo venner av venner av deg, så du vet ikke HVA du skal gjøre.. og du er fremdeles på BÅTTUR og har ingen fluktruter/fluktmuligheter..
    Men poenget er jo kun om du ønsker å flukte.. om du ikke ønsker det, så er du nok i på rette plassen..

Skjønte du noe av det jeg prøvte å si nå ???
    hahaha .. jeg kan snakke..hihi ..jeg kan si kjør meg til land.dersom vi ikke ligger ved land..noe jeg er ganske sikker på at vi gjør...hahaha ..dessuten skal ikke jeg ligge i en båt som skal til Bergen igjen etter festen..hehe ..men hvorfor er du så opptatt av dette da...
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Lissabon.. foklarte jeg flukt greiene bra nok ? eller kan du forklare det bedre for meg ?? hehe
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Lissabon
        hehehe
        ikke le da er det en vei i trondheim som heter Overlege brantsvei eller noe sånnt ?

Comment

• Originally posted by Ernie
          hahaha .. jeg kan snakke..hihi ..jeg kan si kjør meg til land.dersom vi ikke ligger ved land..noe jeg er ganske sikker på at vi gjør...hahaha ..dessuten skal ikke jeg ligge i en båt som skal til Bergen igjen etter festen..hehe ..men hvorfor er du så opptatt av dette da...
          jeg liker ikke du sviker oss helg etter helg skjønner du vel sin fjasus..
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Lissabon.. foklarte jeg flukt greiene bra nok ? eller kan du forklare det bedre for meg ?? hehe
            jeg har forstått flukt greiene...for en time siden HAHAHA men ikke hvorfor jeg ikke har dem...

Comment

Lissabon.. foklarte jeg flukt greiene bra nok ? eller kan du forklare det bedre for meg ?? hehe
              ehh... jeg har vært på 2 nattevakter og sovet bare i mindre porsjoner fordelt på flere tidspunkter i døgnet og kjenner at mitt intellekt er en smule svekket, jeg synes det var bra det du skrev jeg, kan bare si at PIGGSKO IKKE FUNKER PÅ VANNET!!! hehehehe
              :kastkyss:

Comment

Foresten så kjenner jeg noen menn som er slik at der jumper ei dame på fanget deres, og dem vet ikke hva dem skal gjøre.. for dem er jo redd for å si noe som sårer dem.. og damene er skikkelig frempå.. men mannen sier ikke noe.. dem bare sitter å vrir seg.. så det sååå
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

ikke le da er det en vei i trondheim som heter Overlege brantsvei eller noe sånnt ?
                  Vet faktisk ikke, forsøk gule sider

Comment

ehh... jeg har vært på 2 nattevakter og sovet bare i mindre porsjoner fordelt på flere tidspunkter i døgnet og kjenner at mitt intellekt er en smule svekket, jeg synes det var bra det du skrev jeg, kan bare si at PIGGSKO IKKE FUNKER PÅ VANNET!!! hehehehe
                    hahaha det var jo den beste da.. hahaha den skulle jo vært med.. hohoho vannsko kansje funke.. men jeg har lite tro på det.. hahaha
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

jeg liker ikke du sviker oss helg etter helg skjønner du vel sin fjasus..
                      HAHAHAHA ja jeg skjønte det lå noe bak denne interessen..og advarsler i hytt og pine....hmm det er utrolig gøyt å egle deg..hahahah...hopper du i stolen nå eller..hahahah

Comment

det var en som gikk på vannet...har noen gjort det før så kan det gjøres igjen

Comment

HAHAHAHA ja jeg skjønte det lå noe bak denne interessen..og advarsler i hytt og pine....hmm det er utrolig gøyt å egle deg..hahahah...hopper du i stolen nå eller..hahahah
                          nei jeg sitter roligt og har skjønt at du egentlig vet hva vi snakker om ..
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Foresten så kjenner jeg noen menn som er slik at der jumper ei dame på fanget deres, og dem vet ikke hva dem skal gjøre.. for dem er jo redd for å si noe som sårer dem.. og damene er skikkelig frempå.. men mannen sier ikke noe.. dem bare sitter å vrir seg.. så det sååå
                            Phøøø det gjør du ikke så....men jeg er da ikke slik ....det dumper aldri damer ned i mitt fang..

Comment

det var en som gikk på vannet...har noen gjort det før så kan det gjøres igjen
                              haha jaja du får forsøke da

Comment

Stiller meg lett opp uten for Brann stasjonen og roper heia brann....HAHAHA... Jeg sang brann sanger til den store gullmedalje på lørdag...trakk til meg så mye rare kvinne mennesker at jeg måtte søke dekning bak noen innfødte hahahaha
                                hahaha jeg bare måtte dra denne frem så skjønner du hva jeg mener ernie.. hahaha jeg dør.. der ser du til og med forige helg måtte du du søke dekning.. hahahaha
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X