Hei hei klubben! Jeg har vært litt opptatt ikveld men stikker nå innom for å vise at jeg lever,ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
tack det samma... men det blir snart nya events och då händer det saker jag tapade ju min kamera i falkenberg det var drför bilderna från då tog sån tid..Originally posted by LexieHej Samuel! Får önska dig en riktigt fin midsommar i lugnare tempo än vad du haft sista tiden (läste bloggen din)
Ha det bra!
men nu har jag fått tilbaks den så det komemr mer från andra events kram glad midsommar
Comment
-
Fant du videoen På my tube ?.....(se side 161 innlegg #1610) ..Ha en riktig god St.Hans (midsommar) og kos degOriginally posted by samueltack det samma... men det blir snart nya events och då händer det saker jag tapade ju min kamera i falkenberg det var drför bilderna från då tog sån tid..
men nu har jag fått tilbaks den så det komemr mer från andra events kram glad midsommar
Last edited by Ernie; 2006-06-23, 01:03.
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Takk for videoen ernie,haha nå ble jeg i godt humør, man får lyst til å danse jo,
, du er så dyktig at!
Legger inn en offtopicfilmbit, litt mer morsomt må vi ha, for humor er jo viktig i Samuels fanklubb http://www.youtube.com/watch?v=JjgVafyyniI
Last edited by Lissabon; 2006-06-23, 12:56.:kastkyss:
Comment
-

...ehh si fra vist jeg skal fjerne den igjen 
Comment