Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei hei klubben! Jeg har vært litt opptatt ikveld men stikker nå innom for å vise at jeg lever,ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
    :kastkyss:

Comment

• Bra og se dere lever dere andre her og. Jeg har og vært litt opptatt i kveld. Så jeg ønsker dere alle en fin resten av kveld og natt .
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
        haha så Samuel hadde lagt ut OBOY bilde i bloggen sin Det bilde som du la inn her Ernie
        ha ha ha ja den bilden är grymt rolig även videon ........ kram

Comment

• Hej Samuel! Får önska dig en riktigt fin midsommar i lugnare tempo än vad du haft sista tiden (läste bloggen din) Ha det bra!

Comment

• Originally posted by samuel
            ha ha ha ja den bilden är grymt rolig även videon ........ kram
            Okay her er video her HAHAHA ...ehh si fra vist jeg skal fjerne den igjen

PS la den hakke en stund og dra markøren helt tilbake så spiller den fint..
            Last edited by Ernie; 2006-06-23, 00:32.
            Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Lexie
              Hej Samuel! Får önska dig en riktigt fin midsommar i lugnare tempo än vad du haft sista tiden (läste bloggen din) Ha det bra!
              tack det samma... men det blir snart nya events och då händer det saker jag tapade ju min kamera i falkenberg det var drför bilderna från då tog sån tid..

men nu har jag fått tilbaks den så det komemr mer från andra events kram glad midsommar

Comment

tack det samma... men det blir snart nya events och då händer det saker jag tapade ju min kamera i falkenberg det var drför bilderna från då tog sån tid..

men nu har jag fått tilbaks den så det komemr mer från andra events kram glad midsommar
                Fant du videoen På my tube ?.....(se side 161 innlegg #1610) ..Ha en riktig god St.Hans (midsommar) og kos deg
                Last edited by Ernie; 2006-06-23, 01:03.

Comment

• Originally posted by Ernie
                  Okay her er video her HAHAHA ...ehh si fra vist jeg skal fjerne den igjen

PS la den hakke en stund og dra markøren helt tilbake så spiller den fint..

ha ha ha den var rolig tack så mycket glad midsommar kram kram kram kram

Comment

ha ha ha den var rolig tack så mycket glad midsommar kram kram kram kram
                    Tack det samme til deg
                    HAHAHA ja jeg har hatt det morsomt når jeg satt den sammen hehe

God natt til deg...jeg skal på jobb i morgen! ...MEN SÅ ..PARTY PARTY!

Comment

• God morgen alle fikk ikke se klippet ernie.. dem jobber vist på den siden nå.. kansje jeg får sett den senere i dag nå er kl 07.45
                      Håper dere får en fin dag
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

God morgen alle fikk ikke se klippet ernie.. dem jobber vist på den siden nå.. kansje jeg får sett den senere i dag nå er kl 07.45

Den virker fint nå Jeg er på vei ut døren ....må på jobb

Comment

• Nå fikk jeg sett den .. var jo kjempebra den Ernie du e så flinke atta
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Takk for videoen ernie,haha nå ble jeg i godt humør, man får lyst til å danse jo, , du er så dyktig at! Legger inn en offtopicfilmbit, litt mer morsomt må vi ha, for humor er jo viktig i Samuels fanklubb http://www.youtube.com/watch?v=JjgVafyyniI
                            Attached Files
                            Last edited by Lissabon; 2006-06-23, 12:56.

Comment

God morgen alle fikk ikke se klippet ernie.. dem jobber vist på den siden nå.. kansje jeg får sett den senere i dag nå er kl 07.45
                              Takk jakobine, vi snakkes
                              Last edited by Lissabon; 2006-06-23, 12:58.

Comment

• är det nån som vet hur man lägger upp länkar till rolia filmklipp jag vet om en massa som jag kan lägga upp jag älskar roliga videos... kram samuel

Comment

Working...
                                X