Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Jeg var og her da alt var nede.. så en side med bare masse script på og så da jeg skulle oppdatere så fikk jeg den fil greia som ville laste ned noe .. da tenkte jeg at jeg skulle vente til alt var ok heller ..Originally posted by ErnieJa da er forumet oppe igjen det var neda da jeg var her tidligere i dag...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Hej Ernie! Hoppas du haft en bra dag...Originally posted by ErnieJa da er forumet oppe igjen det var neda da jeg var her tidligere i dag...
Här har varit kallt och regn idag men nu är det fint väder på gång igen...
Ska du ha semester snart eller jobbar du till och från hela sommaren?
Ha en fin kväll!
Comment
-
Jeg skal ha semester fra 10/7 ...og da blir det hurrameghei Hele veien ...jeg gleder meg som et lite barn til det...Originally posted by LexieHej Ernie! Hoppas du haft en bra dag...
Här har varit kallt och regn idag men nu är det fint väder på gång igen...
Ska du ha semester snart eller jobbar du till och från hela sommaren?
Ha en fin kväll!
Ha en fin kveld du også
!
Comment
-
Hej Ernie! Haft en jättebra dagOriginally posted by ErnieMen her var det folketomt og hør...det er ekko her.. ekko her.. ekko her... ekko her
Har dere hatt en bra dag da ?
Är nog folktomt så här dags p g a att det är arbetsdag i morron för en del... Bara vi nattugglor kvar..
Comment
-
jeg var på jobb og kikket bare inn en gang, syntes det var en del merkelig her ja, alt sto stille liksomOriginally posted by jakobineJeg var og her da alt var nede.. så en side med bare masse script på og så da jeg skulle oppdatere så fikk jeg den fil greia som ville laste ned noe .. da tenkte jeg at jeg skulle vente til alt var ok heller ..
:kastkyss:
Comment
-
ja var inne og kikket jeg og.. men jeg fikk bare masse rare script opp jeg.. . men det ser ut til at alt er i orden nå..Originally posted by Lissabonjeg var på jobb og kikket bare inn en gang, syntes det var en del merkelig her ja, alt sto stille liksomTrø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja samme her ...jeg gikk og trente..og rodde på min tortur maskin...usj...Originally posted by jakobineJeg var og her da alt var nede.. så en side med bare masse script på og så da jeg skulle oppdatere så fikk jeg den fil greia som ville laste ned noe .. da tenkte jeg at jeg skulle vente til alt var ok heller ..
så nå er jeg opplagt og fin
Comment

Comment