Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    Men her var det folketomt og hør...det er ekko her.. ekko her.. ekko her... ekko her

Har dere hatt en bra dag da ?
    jeg hørte ekkoet langt avgårde ernie
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja da er forumet oppe igjen det var neda da jeg var her tidligere i dag...
      Jeg var og her da alt var nede.. så en side med bare masse script på og så da jeg skulle oppdatere så fikk jeg den fil greia som ville laste ned noe .. da tenkte jeg at jeg skulle vente til alt var ok heller ..
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja da er forumet oppe igjen det var neda da jeg var her tidligere i dag...
        Hej Ernie! Hoppas du haft en bra dag...
        Här har varit kallt och regn idag men nu är det fint väder på gång igen...
        Ska du ha semester snart eller jobbar du till och från hela sommaren?

Ha en fin kväll!

Comment

• hei hei ja og jeg som trodde det bare var stille her hehe
          :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lexie
            Hej Ernie! Hoppas du haft en bra dag...
            Här har varit kallt och regn idag men nu är det fint väder på gång igen...
            Ska du ha semester snart eller jobbar du till och från hela sommaren?

Ha en fin kväll!
            Jeg skal ha semester fra 10/7 ...og da blir det hurrameghei Hele veien ...jeg gleder meg som et lite barn til det...

Ha en fin kveld du også !
            Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Lissabon
              hei hei ja og jeg som trodde det bare var stille her hehe
              neida . det har vært noe problemer med forumet i dag har jeg skjønt, men det ser ut til å være i orden nå
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Men her var det folketomt og hør...det er ekko her.. ekko her.. ekko her... ekko her

Har dere hatt en bra dag da ?
                Hej Ernie! Haft en jättebra dag
                Är nog folktomt så här dags p g a att det är arbetsdag i morron för en del... Bara vi nattugglor kvar..

Comment

• Originally posted by jakobine
                  Jeg var og her da alt var nede.. så en side med bare masse script på og så da jeg skulle oppdatere så fikk jeg den fil greia som ville laste ned noe .. da tenkte jeg at jeg skulle vente til alt var ok heller ..
                  jeg var på jobb og kikket bare inn en gang, syntes det var en del merkelig her ja, alt sto stille liksom

Comment

neida . det har vært noe problemer med forumet i dag har jeg skjønt, men det ser ut til å være i orden nå
                    ja det var nå bra da, så rakk vi litt prat idag og

Comment

jeg var på jobb og kikket bare inn en gang, syntes det var en del merkelig her ja, alt sto stille liksom
                      ja var inne og kikket jeg og.. men jeg fikk bare masse rare script opp jeg.. . men det ser ut til at alt er i orden nå..
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja samme her ...jeg gikk og trente..og rodde på min tortur maskin...usj...
                        så nå er jeg opplagt og fin

Comment

ja var inne og kikket jeg og.. men jeg fikk bare masse rare script opp jeg.. . men det ser ut til at alt er i orden nå..
                          hvordan går det idag da jakobine

Comment

hvordan går det idag da jakobine
                            joda , jeg prøver å ikke gruble å tenke så mye som i går.. men er nok lei meg.
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja samme her ...jeg gikk og trente..og rodde på min tortur maskin...usj...
                              så nå er jeg opplagt og fin
                              saunabelte og sånn elektrodebelte gjør susen..
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

joda , jeg prøver å ikke gruble å tenke så mye som i går.. men er nok lei meg.
                                spill trøste musikk med tekster som betyr noe for deg...skikkelige grine sanger ...det hjelper alltid..

Comment

Working...
                                X