Originally posted by Ernie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
ja for du må huske det at alle andre damer ute er livredde sånne damer som er så trygge på seg selv at dem går ut alene Lissabon.. hihihiOriginally posted by LissabonHehehe ja det kan jo hende det blir en tur imorgen, fins det ingen som kan bli med kan det bli riktig så utrygt ja hahaha
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Ja det kan hende, men det er ikke damene som bekymrer meg hahahahaOriginally posted by jakobineja for du må huske det at alle andre damer ute er livredde sånne damer som er så trygge på seg selv at dem går ut alene Lissabon.. hihihi
:kastkyss:
Comment
-
hehe nå tok Lissabon mine ord fra meg.. hahaha , så da får jeg komme på noe av det andre som er såå trivlig daOriginally posted by Erniemine venner er hjemme med alle barna sine eller ligger i harde skillmisse forhandlinger ..hehehe eller så er de på hyttene sine og vanner hageplanter og jager brunsneil..hahahaha jeg vil ikke være med på noe av det
vannehageplanter jeg gøy en stund ihvertfall
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
hei heiOriginally posted by jakobinehehe nå tok Lissabon mine ord fra meg.. hahaha , så da får jeg komme på noe av det andre som er såå trivlig da
vannehageplanter jeg gøy en stund ihvertfall 
vanne hageplanter er like gøy som å se maling tørke....ehh hvissssss det ikke er mye sol og en kald pils inne i bildet...hehehe men man skall ikke vanne planter i sterk sol så det blir jo aldri aktuelt...
Comment
-
åå det visste ikke jeg.. hmm skal vi ikke ? hmmOriginally posted by Erniehei hei
vanne hageplanter er like gøy som å se maling tørke....ehh hvissssss det ikke er mye sol og en kald pils inne i bildet...hehehe men man skall ikke vanne planter i sterk sol så det blir jo aldri aktuelt...Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Jeg har aldri hørt det.. hehe men så har jeg jo ikke hage heller da.. hahahaOriginally posted by LissabonOg vekommen til Samuels Fanklubb! Nå også med hage/trädgårdsspesial!! hahaha Det har jeg også hørt, det skader visst planteneTrø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment