Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ernie
    mine venner er hjemme med alle barna sine eller ligger i harde skillmisse forhandlinger ..hehehe eller så er de på hyttene sine og vanner hageplanter og jager brunsneil..hahahaha jeg vil ikke være med på noe av det
    hehehe og brunsneglejaging som er så trivelig hahaha
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      Hehehe ja det kan jo hende det blir en tur imorgen, fins det ingen som kan bli med kan det bli riktig så utrygt ja hahaha
      ja for du må huske det at alle andre damer ute er livredde sånne damer som er så trygge på seg selv at dem går ut alene Lissabon.. hihihi
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehehe og brunsneglejaging som er så trivelig hahaha
        haha med gressklipper..hehehehe ....
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by jakobine
          ja for du må huske det at alle andre damer ute er livredde sånne damer som er så trygge på seg selv at dem går ut alene Lissabon.. hihihi
          Ja det kan hende, men det er ikke damene som bekymrer meg hahahaha

Comment

haha med gressklipper..hehehehe ....
            bra gjødsel det

Comment

mine venner er hjemme med alle barna sine eller ligger i harde skillmisse forhandlinger ..hehehe eller så er de på hyttene sine og vanner hageplanter og jager brunsneil..hahahaha jeg vil ikke være med på noe av det
              hehe nå tok Lissabon mine ord fra meg.. hahaha , så da får jeg komme på noe av det andre som er såå trivlig da vannehageplanter jeg gøy en stund ihvertfall
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe nå tok Lissabon mine ord fra meg.. hahaha , så da får jeg komme på noe av det andre som er såå trivlig da vannehageplanter jeg gøy en stund ihvertfall
                hei hei vanne hageplanter er like gøy som å se maling tørke....ehh hvissssss det ikke er mye sol og en kald pils inne i bildet...hehehe men man skall ikke vanne planter i sterk sol så det blir jo aldri aktuelt...

Comment

hei hei vanne hageplanter er like gøy som å se maling tørke....ehh hvissssss det ikke er mye sol og en kald pils inne i bildet...hehehe men man skall ikke vanne planter i sterk sol så det blir jo aldri aktuelt...
                  åå det visste ikke jeg.. hmm skal vi ikke ? hmm
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

åå det visste ikke jeg.. hmm skal vi ikke ? hmm
                    Og vekommen til Samuels Fanklubb! Nå også med hage/trädgårdsspesial!! hahaha Det har jeg også hørt, det skader visst plantene

Comment

Og vekommen til Samuels Fanklubb! Nå også med hage/trädgårdsspesial!! hahaha Det har jeg også hørt, det skader visst plantene
                      HAHAHAHA ... Samuels internett leksikon ..

Comment

Jeg har aldri hørt det.. hehe men så har jeg jo ikke hage heller da.. hahaha
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Er det noen som har forklart Samuel hvorfor denne fanklubben blir kalt for Big size up and go ? hehe
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Er det noen som har forklart Samuel hvorfor denne fanklubben blir kalt for Big size up and go ? hehe
                            Det tror jeg han vet ...hehehe såre vell hahahaha

Comment

Det tror jeg han vet ...hehehe såre vell hahahaha
                              Er ikke så sikkert det da.. hehe spør han da vel hihi
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Er det noen som har forklart Samuel hvorfor denne fanklubben blir kalt for Big size up and go ? hehe
                                Det tror jeg nok hehe

Comment

Working...
                                X