Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ganjaman.se
    Jag vill bli medlem
    Välkommen i klubben..

Comment

Halloj.

Sitter vid datorn hemma nu, och jädrar vad konstigt det känns utan liven...Men, man vänjer sig ju...

Måste säga att Mebririth, jisses vilken fin avatar du har!!!!

Comment

Originally posted by sjokomania
        Underbar kille
        Heeej sjokomania..
        Visst är han underbar Danne.. och va kul med hälsningen i gästboken..

Comment

Originally posted by tvilling06
          Hei, og tusen takk for i går. Jeg har skrevet ferdig min eksamen snart, og nå ser det ut for at jeg har jobb til høsten. Det skal faktisk bli godt å komme tilbake til hverdagen, jeg tror Danne klarer seg utmerket i tiden etter BB, det har han alle forutsetninger for. Det var jo utrolig snilt av Jessica å spandere noe av premien sin på guttene, hun er ei god jente, hvis hun vil. Jeg håper bare hun klarer å bruke denne erfaringen til noe positivt, da er det viktig at hun har de rette folkene rundt seg.

Jeg kom fort over at BB er slutt, det var leit Danne ikke vant, men han vant den moralske seieren i mine øyne. Så skal de svenske deltakerne og forumistene ha sin takk, for å ha lært meg så mange nye svenske ord og uttrykk.. klem til dere alle der ute!
          Hej på dig.
          tvilling06....Försöker lista ut vem du är.....

Ja det var trist att inte Danne vann, men samtidigt vann han ändå. Han var helt klart den verkliga vinnaren oavsett utgång i finalen.
          Det kommer bli tomt utan honom hos sig via liven varje dag, men man gläds med honom att han äntligen är ute hos sina nära och kära igen.

Comment

Hej hej

Hej

Maria28 från vanliga bb forumet här, var inte medlem i fanclubben då men skulle gärna vilja bli det nu Jag är alldeles ny här på tornis och vet inte hur det fungerar riktigt kram till alla.

Comment

Originally posted by Pjodden
              Hej alla från funcluben BB..piafia här/Pjodden
              Hej hej..
              Då får jag lära mig ett nytt nick.. men det blir perfekt..

Comment

Originally posted by Maria28
                Hej

Maria28 från vanliga bb forumet här, var inte medlem i fanclubben då men skulle gärna vilja bli det nu Jag är alldeles ny här på tornis och vet inte hur det fungerar riktigt kram till alla.
                Hej på dig Maria28.
                Vad roligt att se dig här, kul att du hittat hit.
                Du är hjärtligt välkommen till klubben, fixar till dig på listan el pronto.

Jag var själv ny här efter förra BB-säsongen, så jag förstår hur du känner dig såhär i början. Men det är såååå mysigt och roligt här ska du veta, så du kommer säkerligen trivas.

Jag håller mest till i OT-tråden här på BB-avdelningen, där har vi det mysigt och kul tillsammans. Det blir en och annan fest på helgerna i den tråden mellan varven...
                Och så kommer jag givetvis hålla mig här så vi kan fortsätta hålla vår Danne-abstinens på någorlunda ok nivå.

Comment

Originally posted by Maria28
                  Hej

Hejsan.. kul att du vill vara medlem.. välkommen..

Jag är också ny här.. men det går ganska bra.. det är iaf superbra support-hjälp här.. och snabb.. fick hjälp direkt..

Comment

Originally posted by Mebririth
                    Heisann
                    Kjempehyggelig å se dere alle igjen Kjempesynd at Danne ikke vant igår men han tok "tapet"som den mannen vi vet han er.Leste hilsenen til Danne og det var jo kjempehyggelig at han tok seg tid til å komme innom der og hilse på så raskt etter finalen.
                    Får håpe han tar seg noen turer innom her også slik at man kan snakke med MANNEN selv.Får vel ordne meg en signatur jeg med..siden alle dere andre har en
                    Hej hej Mebririth..trevligt att se dig här..
                    Vilken fiiiiin avatar du har.. snygg bild..

Comment

Hej svejs alla...ser att ni droppar in en efter en och jättefina avatarer...finns lite mer kul grejer arr fixa med här tjosanhejsan gubbar och lite hjärtan med medföljande kramar.
                      Jättetomt att inte kunna titta in i huset, men det går säkert över med tiden...nu är snart sommarn här med mycke mer uteliv liksom...
                      läste Dannes chat i dag...ingen av dom hade sovit nåt i natt...bara festat och han kände sig nöjd över att träffa sina nära o kära...förstår jag mycke väl....han drar till Gävle i kväll tydligen...skulle tippa på att han tittar in här sedan...han vet var klubben finns nu.

Välkommna allihop...träffas o trivs klubben

Comment

Hei og hopp i kveldingen

Får man ikke se Danne live lenger så får jeg ha han som avatar så lenge
                        Hyggelig å være her inne,har heller aldri vært her inne før men så langt har jeg ikke trengt noen hjelp(krysser fingrene for at det fortsetter)
                        Velkommen til de nye medlemmene hyggelig det
                        Det virket som fikk flest spørsmål på chatten skulle bare ønske flere hadde stemt på ham.

Comment

Originally posted by Sunnyface
                          Hej på dig Maria28.
                          Vad roligt att se dig här, kul att du hittat hit.
                          Du är hjärtligt välkommen till klubben, fixar till dig på listan el pronto.

Jag var själv ny här efter förra BB-säsongen, så jag förstår hur du känner dig såhär i början. Men det är såååå mysigt och roligt här ska du veta, så du kommer säkerligen trivas.

Jag håller mest till i OT-tråden här på BB-avdelningen, där har vi det mysigt och kul tillsammans. Det blir en och annan fest på helgerna i den tråden mellan varven...
                          Och så kommer jag givetvis hålla mig här så vi kan fortsätta hålla vår Danne-abstinens på någorlunda ok nivå.
                          Tck så mycket, det verkar trevligt och gott här he he, är inte så van att skriva på forum men ska nog lära mig så småningom tack för välkomnandet. Saknar liven för när min dator började fungera igen tittade jag väldigt mycket sista veckan.

Comment

Originally posted by Smultron

Hejsan.. kul att du vill vara medlem.. välkommen..

Jag är också ny här.. men det går ganska bra.. det är iaf superbra support-hjälp här.. och snabb.. fick hjälp direkt..

Tack tack, ska nog lära mig så småning om he he

Comment

Jag läste hans hälsning på hemsidan, det var roligt Danne tog sig tid till det

Comment

Tror nok Danne ble veldig overrasket at han hadde fått egen hjemmeside men som godingen han er så skrev han litt i gjesteboken.Nå skal jeg bare vente å se om det kommer noen email fra ham siden han hadde sagt han skulle svare alle

Comment

Working...
                                X